Skyteam Classic project

jesuisels

Skyteam Classic project

Bericht#1 » 04 mei 2020, 18:19

Hey mede-genieters!

Een aantal weken geleden heb ik een Skyteam Classic aangeschaft. Na de eerste paar tegenvallers (kilometerteller deed het niet, accu was niet goed opgeladen) rijdt hij ondertussen als een zonnetje en mag hij morgen eindelijk weg voor z’n eerste beurt.
Maar hij is ondertussen niet ongewijzigd gebleven en wil ik via deze weg een klein logboekje bijhouden om te veranderen te laten zien. Zo heb ik dit weekend de tank gespoten en is er een koplamp onderweg (geel met een grill ervoor).
Ben nog van plan om een bruin zadel ergens zien te scoren, bruine handvaten, ander stuur, andere spiegels en heel misschien nog andere achterlamp en knippers. Na de eerste beurt natuurlijk ook een andere CDI erin.

Dit is tot nu toe het resultaat: (trapje ook stiekem een ander kleurtje gegeven :roll:)
Afbeelding

Afbeelding
4 x

Jan-H
STN Verkeersveiligheid

Re: Skyteam Classic project

Bericht#2 » 05 mei 2020, 11:18

Leuk project hoor!
Ga je ook nog wat doen aan al die bijna losse kabelverbindingen vanaf de accu? :thumbsup:
Groet uit Maassluis,
Jan-H
0 x
Jan-H
Na 50 jaar weer op een scooter!

Dagrecord 318 km.
Afbeelding

Cyclocyco

Bericht#3 » 05 mei 2020, 11:53

Leuk project, ben benieuwd. :yeah:
0 x
Jouw eigen weg vind je niet in een routeplanner.

Afbeelding

Janvb

Bericht#4 » 22 mei 2020, 11:20

Volgens mij zijn dat de draadjes van de schakelaar op de standaard, JanH ! :-P

Ik zet wel de massadraad van de accu naar het blok altijd op een andere bout. Van de fabriek zitten ze tussen het blok en het zijkapje in, en dat kan alleen maar problemen opleveren op den duur.
0 x

Social Media

Terug naar “Alles over 50cc Schakelbrommers”