Freeman schreef: Maar het begint erop te lijken, dat de Mash ook zo z'n klusjes meebrengt. Het vreemde alleen is, ik vind het nog steeds een prachtige brommer!
Henk
Zo verschrikkelijk herkenbaar
Ik had een nieuwe gekocht zodat ik niet van alles hoefde te doen om hem in orde te maken. Helaas is dat niet gelukt.
Maar ondanks alles vind het ook nog steeds een mooie brommer om te zien, en een fijne brommer om mee te rijden.
Mij was verteld dat het geen krachtige jongen was, maar als ik goed optrek in de eerste versnelling, trekt hij het voorwiel van de grond. Dus potentie hebben ze zeker wel.
De brandstofslangen gaan op korte termijn vervangen worden door E10 geschikte slang. Ook al blijf ik gewoon E5 tanken.
Meteen na de brandstofkraan komt een universeel transparant filtertje te zitten. Als het dan vervuild kan ik dat zien. Ik heb er nu 1800 km op zitten, en de tank is nog brandschoon. Hier maak ik me dus weinig zorgen over. Vlotterkamer krijgt binnenkort nog een inspectie, maar ik vermoed niet dat die erg vervuild zal zijn omdat de tank dat ook niet is. Ook de brandstofkraan gaat los, en het origineel filter gaat eraf. Kan ik meteen zien of er niet stiekem nog een verstopping bij de brandstofkraan zit.