Nee, en die heb ik er nu ook weer opgezet. Was even een zoektocht en flink wat geratel aan de tandjes (
) maar ik ben erachter. Op de Monkey wordt alleen naar beneden gedrukt en geen teenschakelingen
moet ik even in m'n systeem gaan krijgen.
Het is een N, 1, 2, 3, 4 bak van boven naar beneden; zoals het origineel ook is op de ss50, cd50 en Monkey. Dus met die ali pook was het naar beneden trappen om omhoog te schakelen, en vice versa. Half uur geprobeerd om in z'n 4 weg te rijden, neutraal zoeken tussen 3 en 4, gevonden maar dat was dus de oorzaak van het geratel....
Maar in z'n 4 weggereden om te kijken of de bak los wilde komen, toen ik per ongeluk de pook naar boven haalde en het toerental steeg. Aha erlebnis zullen we maar zeggen. Met direct de realisatie dat ik dacht dat ik 2 kapotte motorblokken had, die voor weinig doorverkocht maar die waren dus gewoon goed. Ach ja, aardige gozer nog steeds contact mee.
Door schade en schande leert men, gelukkig geen schade deze keer.
HIj rijdt geweldig, snelheidsmeter doet het toch wel, alleen neutraal lampje doet het niet (in geen enkele versnelling, want ik weet niet of deze schakelwals overeenkomt met de tekening/draadkleur). Wel nog wat gerammel van een koplampoor of voorspatbord, of gaskabel we blijven afstellen.
Tankemblemen zijn leuk, maar de plek was niet mijn keuze. Dit is de enige plek waar ze de glooiing van de tank volgen. Als je ze ergens anders plakt komen ze los had ik al gelezen en gezien.