Olie lekkage

Gebruikersavatar
Ronin84
Berichten: 729

Re: Olie lekkage

Bericht#31 » 26 jun 2021, 12:10

BadWeather schreef:Die led knippers hebben vaak ook nog een led geschikt knipperlichtrelais nodig.

Je kunt er ook eventueel een weerstand tussen zetten. Dan wordt hetzelfde vermogen afgenomen als met gewone lampjes, en hoef je het relais niet te vervangen. Mijn ervaring is echter dat het relais vervangen vaak makkelijker is vanwege het wegwerken onder de tank. Voor de prijs hoef je het niet te laten, want een set weerstanden is net zo duur als een knipperlicht relais.
Op een Mash Fifty zit overigens wel al LED knipperlicht af fabriek. Je zou kunnen kijken naar een relais van dat type.

Maar.... Als je van die loop knipperlichten erop wil zetten zoals ik op mijn Mash heb gedaan, heb je helemaal geen relais nodig. De unit regelt die zelf elektronisch. Het programma heeft dan een constante voeding nodig om degelijk te werken.

Lang verhaal kort, ligt het er helemaal aan wat je precies wilt monteren. Er is veel mogelijk voor hetzelfde effect.
0 x
Voor vrijheid op twee wielen hoef je niet hard te gaan.
Mijn Mash Fifty Euro4 project

Gebruikersavatar
Janvb
Berichten: 1650

Re: Olie lekkage

Bericht#32 » 26 jun 2021, 12:32

Goed invetten voor je de lagerschalen er weet in mept. Als je het heel mooi wil doen kan je nog aan de buitenkant met een dun kwastje een beetje verf op de overgang van de lagercup en het frame smeren, als het weer in elkaar zit.

Roesten gaat het toch, het is een Chinees heh... :-D
0 x

Social Media

   

Terug naar “Alles over 50cc Schakelbrommers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer