De CDI van een Hanway kan geloof ik niet op een Mash. AC en DC dacht ik.
De CDI van Mash is makkelijk te ontgrenzen door een bepaald kabeltje los te halen/ door te knippen. Welke dat is mag ik niet zeggen van de forumregels want dan praat ik over opvoeren (en ik ben een brave jongen
). Een Mash Fifty kan dus makkelijk 60 lopen met een originele CDI!
De carburateur van begin af opnieuw afstellen zal misschien helpen, maar als je cdi niet deugt is dit met die gevoelige Deni carburateurs onbegonnen werk vind ik.
En mocht je het niet al zelf hebben ontdekt, het zadel haal je los door de 2 boutjes van de knipperlichten los te halen en het zadel op te tillen en naar achter te trekken.
Hoe is de vonk als je de bougie eruit haalt en aan de massa op het blok legt?
Als die oranje vonkt, kun je al met redelijke zekerheid zeggen dat de CDI niet goed is.
En controleer ook de bougiedop even. In die van mij zat toen ook behoorlijk wat roest.