En ineens waren de spullen daar.
Om precies te zijn, nóg een carburateur (want die kun je nooit genoeg hebben

), een voortandwiel "12" (één tandje kleiner) en een nieuw luchtfilterhuis.
Nog een carburateur? Ja, omdat deze qua bouw hetzelfde is als die er nu op zit, maar dan zonder elektronische luchtregeling. Geen Euro4 dus.
De bouwkwaliteit valt helemaal niet tegen, maar het was ook niet de goedkoopste op Ali.
De grootte is inderdaad 19mm, alle pasvlakken zijn vlak en glad, nergens bramen te vinden en alle onderdelen bewegen soepel.
Uiteraard heb ik hem eerst maar even uit elkaar gehaald:

Vlotter op de correcte hoogte, pakking netjes. De aanwezige sproeier is wél gemerkt en blijkt 75 groot te zijn, de maat die ik ook wil proberen in eerste instantie. Dus wat dat betreft in orde en dichtmaken maar. Het filtertje achter het benzinekraantje heb ik verwijderd, er zit al een filter in de benzineleiding.

En dan dus het nieuwe luchtfilterhuis. Van de oude was de slang tussen filterhuis en carburateur helemaal uitgehard en ook enigzins gekrompen, waardoor het spul niet meer in elkaar wilde. Zelfs de originele carburateur kon er met geen mogelijkheid meer tegenaan gemonteerd worden. Dat is nu opgelost:

Nu wachten tot het weer een paar uur achter elkaar droog wil zijn, dan ga ik de boel monteren. Ik heb goede hoop dat deze set-up het wel eens in één keer goed kan doen. Dan ook nog het voortandwiel vervangen en dan eens zien hoe dat bevalt.