AGM Caféracer 50

Gebruikersavatar
Stoney3K
Berichten: 265

Re: AGM Caféracer 50

Bericht#2991 » 17 mei 2018, 22:17

Delight schreef:Dat gat zit dus in je cilinderkop!
Maar dat is niet goed hoor...
Hij loopt nog wel normaal?
Want het lijk mij iets van een nokkenasketting die er doorheen is geslagen.


Dan zou alle olie via dat gat er uit lopen.
0 x

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: AGM Caféracer 50

Bericht#2992 » 17 mei 2018, 23:00

Ja zoiets had ik eigenlijk ook al... :oops:
0 x

Gebruikersavatar
Jeroen007
Berichten: 232

Re: AGM Caféracer 50

Bericht#2993 » 01 aug 2018, 21:12

Beste mede liefhebbers,
Na twee jaar met groot enthousiasme gereden te hebben op mijn toen nieuw gekochte AGM caferacer luxury Chrome edition gaat deze nu in de verkoop.
Het enthousiasme was zo groot dat ik de laatste maanden ben gaan lessen en mijn motorrijbewijs heb gehaald. Ga daarom verder met 800 CC.
Vrijdag staat mijn naar Oldtimerlook omgebouwde luxury op marktplaats.
Denk aan 1.185 euro. Zo n 4.500 km gelopen en wat sneller (85 CC en 70 kop grotere carb en op afstand bedienbare begrenzer naar 55 km per uur) alle orginele onderdelen als nieuw erbij.
Het is en blijft een topper onder de bromfietsen.
Mvg
Laatst gewijzigd door Jeroen007 op 02 aug 2018, 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.
3 x

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: AGM Caféracer 50

Bericht#2994 » 02 aug 2018, 10:23

Jeroen007 schreef:Het enthousiasme was zo groot dat ik de laatste maanden ben gaan lessen en mijn motorrijbewijs heb gehaald. Ga daarom verder met 800 CC.

En wat is het geworden? :moto2:
0 x

Gebruikersavatar
Jeroen007
Berichten: 232

Re: AGM Caféracer 50

Bericht#2995 » 02 aug 2018, 19:30

Ha Arno, ik blijf in het genre. Het is een Kawasaki w800 black edition geworden.

Hierbij de link van de marktplaatsadvertentie van mijn AGM caferacer
https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... ousPage=lr
1 x

Gebruikersavatar
Jeroen007
Berichten: 232

Re: AGM Caféracer 50

Bericht#2996 » 04 aug 2018, 13:28

De luxury is zojuist verkocht. Dat ging vlot.
0 x

Gebruikersavatar
Hans52
Berichten: 206

Re: AGM Caféracer 50

Bericht#2997 » 08 aug 2018, 12:40

In 2019 rond deze tijd hoop ik in het bezit te zijn van een CR , ff sparen :angel: , maar nu is mijn vraag als NOOB qua schakelen , wat is het verschil tussen een 4 en een 5 versnelling ( Devil ) schakelbrommer ?
En veel hebben het over op gevoel schakelen , maar welke snelheid hoort bij welke versnelling maximaal ?

Alvast bedankt
0 x
:saufen: Nobody is perfect,........ My name is....

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: AGM Caféracer 50

Bericht#2998 » 08 aug 2018, 14:20

Hans52 schreef:In 2019 rond deze tijd hoop ik in het bezit te zijn van een CR , ff sparen :angel: , maar nu is mijn vraag als NOOB qua schakelen , wat is het verschil tussen een 4 en een 5 versnelling ( Devil ) schakelbrommer ?
En veel hebben het over op gevoel schakelen , maar welke snelheid hoort bij welke versnelling maximaal ?

Alvast bedankt



dat schakel gaat na een tijd vanzelf .. maak je geen zorgen
met 4 of 5 versnellingen rijden is dat je 1 keer meer moet schakelen ... verder is het verschil dat je dus sneller moet schakelen dan bij een 4
en bij welke toeren als je de brommer standaard laat dan kan je hem doortrekken tot het eind punt en dan over gaan naar een nieuwe versnelling ( alleen bij inrijden zal ik hem de eerste 100 km wat eerder op schakelen )

Ik persoonlijk vind het lekkerste rijden op het moment dat hij wil gaan gillen , dan even een tandje hoger
maar ga er ongeveer van uit
1 = 15km
2 = 25 km
3 = 35/40
4 = top
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Hans52
Berichten: 206

Re: AGM Caféracer 50

Bericht#2999 » 13 aug 2018, 12:44

Aangezien ik nog een jaartje moet sparen , ( tenzij eindelijk dat miljoen van het miljoenenspel op mijn naam valt :schater: ) heb ik toch al een vraag. Op de AGM site staat in principe alleen nog maar de Devil als schakelbrommer te koop , en als ik het goed heb is dat een Euro 2 versie. Nu is vanaf dit jaar Euro 4 verplicht, heeft iemand al iets gezien of gehoord over de Euro 4 versies ? Prijs ? Leverbaar vanaf ? Op de site van Hanway zouden al Euro 4 versies staan ( de Black Café is mijn favoriet )
0 x
:saufen: Nobody is perfect,........ My name is....

Gebruikersavatar
VincentB
Berichten: 385

Re: AGM Caféracer 50

Bericht#3000 » 13 aug 2018, 14:07

Hans52 schreef:Aangezien ik nog een jaartje moet sparen , ( tenzij eindelijk dat miljoen van het miljoenenspel op mijn naam valt :schater: ) heb ik toch al een vraag. Op de AGM site staat in principe alleen nog maar de Devil als schakelbrommer te koop , en als ik het goed heb is dat een Euro 2 versie. Nu is vanaf dit jaar Euro 4 verplicht, heeft iemand al iets gezien of gehoord over de Euro 4 versies ? Prijs ? Leverbaar vanaf ? Op de site van Hanway zouden al Euro 4 versies staan ( de Black Café is mijn favoriet )


Kan zijn dat je een dealer hebt welke nog een groot voorraadrestant Euro 2 heeft staan, deze mogen ze nog verkopen onder strenge controles.
Maar tegen die tijd kan het best zijn dat de Euro 4 al volop verkrijgbaar is. Hanway heeft hem al beken d gemaakt ja, weet het neit zeker maar volgens mij is de Euro 4 van AGM tot nu toe niet meer dan een gerucht. (welke uiteindelijk wel komt neem ik aan).
Lees nu net op een ander draadje:

"AGM is inderdaad al hele poos terug gestopt met de Caferacer.

Hanway is het fabrieksmerk (staat dus ook los van BTC).

Hanway Raw50 komt nu uit en de Muscle50 verderop dit jaar."

Linkje: ...de Hanway RAW50 euro 4 binnenkort leverbaar is?
0 x
Record op een dag: 660km

Social Media

   

Terug naar “Alles over 50cc Schakelbrommers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer