wuxi nooma (agm devil)

Gebruikersavatar
george
Berichten: 115

wuxi nooma (agm devil)

Bericht#1 » 14 jun 2017, 18:33

beste mensen ,

Zijn er in Amsterdam en omgeving Devil rijders/sters of caferacers/sters die het leuk vinden om samen een keer te touren en ervaringen met deze brommer uit te wisselen !.
Ben benieuwd,

Groeten George.
Afbeelding
0 x

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: wuxi nooma (agm devil)

Bericht#2 » 14 jun 2017, 18:38

Ik ben zelf woonachtig in zaandijk en kom dagelijks in amsterdam voor mijn opleiding. Er is zeker weten ook animo voor een echte caferacer tour maar daar is eigenlijk nog niemand mee bezig voor zover ik weet. Wel ben je natuurlijk welkom bij de Fortentour langs de stelling van amsterdam die op zondag 9 juli gaat plaatsvinden.
0 x

Gebruikersavatar
george
Berichten: 115

Re: wuxi nooma (agm devil)

Bericht#3 » 14 jun 2017, 18:52

Is er bekend hoeveel agm devil/cr rijders er zijn bij de club (omgeving amsterdam ) en een tour voor deze caferacers lijkt me leuk!.

Ik zou graag mee willen rijden 9 juli is dit nog mogelijk ,en bij wie moet ik zijn ?.

Bedankt.
George
0 x

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: wuxi nooma (agm devil)

Bericht#4 » 14 jun 2017, 19:07

Bij mij :bighug: , dus ik zet je erbij. De planning staat in dit topic: Fortentour/stelling van Amsterdam tour !UPDATED! Maar let op, dit kan nog wijzigen!

Voor de komende touren kun je kijken in de agenda: Geplande Tourritten, Meetings & Evenementen

En als je je wilt aanmelden voor een tour meld je dat in een reactie onder dat topic. Dat hoef je nu voor de fortentour niet meer te doen ik zet je erbij. Als je je ook weer wilt afmelden meld dat dan ook alsjeblieft, dan weet de tourleider op hoeveel man die moet rekenen.
0 x

Gebruikersavatar
george
Berichten: 115

Re: wuxi nooma (agm devil)

Bericht#5 » 14 jun 2017, 19:18

Bijna aan het eind van de tour de komen we langs amsterdam noord (nieuwendam ),dit is waar ik woon .
Is er geen bezwaar ? als ik hier afzwaai ,anders moet ik eerst naar muiden en dan weer terug ,ik vermoed dat ik dan te moe(rug) ben .
0 x

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: wuxi nooma (agm devil)

Bericht#6 » 14 jun 2017, 19:23

george schreef:Bijna aan het eind van de tour de komen we langs amsterdam noord (nieuwendam ),dit is waar ik woon .
Is er geen bezwaar ? als ik hier afzwaai ,anders moet ik eerst naar muiden en dan weer terug ,ik vermoed dat ik dan te moe(rug) ben .


Jahoor dat mag. Help me er tegen die tijd nog eens aan herinneren zodat ik niet opeens denk, verrek waar is george nou? :schater:

Maar dat gaat helemaal goed komen.
0 x

Gebruikersavatar
roadkill
Berichten: 2694

Re: wuxi nooma (agm devil)

Bericht#7 » 14 jun 2017, 22:26

Hey George, hier bij de club komen iig twee Devilrijders uit Hoorn, en daar ben ik er een van ;-)
0 x
Lucifer en Plan B

Ik heb geen facebook, ik heb een leven!

Life without Michiel is like a broken pencil, pointless...

Het mooiste schilderij dat ik ooit zag bleek achteraf een spiegel te wezen

Gebruikersavatar
george
Berichten: 115

Re: wuxi nooma (agm devil)

Bericht#8 » 15 jun 2017, 08:14

Dag Roadkill

Heb je een idee of en hoeveel devil rijders er zijn in noord holland bij de tourclub ?.
Misschien kom ik jou en andere tegen bij de fortentour 9 juli ?.
ik heb nog gereageerd op je klachtenvraag over de Devil bij stel je even voor.
Misschien tot de 9e.

Groet.
0 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: wuxi nooma (agm devil)

Bericht#9 » 15 jun 2017, 09:45

Er worden door de club geen statistieken bijgehouden van wie waarop rijdt. Dat wisselt namelijk nog wel eens en bovendien is dat redelijk tijdrovend. Wil men dat weten, dan moet men zelf door de ledenlijst heen gaan en gaan "turven".

memberlist.php

Sommige mensen zijn echter al heel lang niet online geweest (moet je dan dus ook op letten), komen slechts sporadisch of hebben niet opgegeven waar ze op rijden, of zelfs waar ze wonen. Ook dat zorgt ervoor dat er geen correcte cijfers zijn of echt bijgehouden kunnen worden.
0 x

Gebruikersavatar
george
Berichten: 115

Re: wuxi nooma (agm devil)

Bericht#10 » 15 jun 2017, 15:55

Bedankt voor de informatie over het aantal devil ,CR rijders ,duidelijk verhaal
1 x

Social Media

   

Terug naar “Alles over 50cc Schakelbrommers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer