ROADHOGGˋS CCR's

Gebruikersavatar
Hans52
Berichten: 206

Re: ROADHOGGˋS CCR's

Bericht#961 » 26 feb 2019, 08:07

ROADHOGG schreef:Vandaag ff me geluidsinstalatie in de helm ingebouwd . . .(had er nog geen zin in, tijd voor) maar zonder muziek naar Utrecht DAT gaat niet gebeuren ! ! het was wel ff lastig om het er mooi en goed in te krijgen maar ik ben tevreden met hoe het er nu inzit! ! ! :thumbsup: Morgen om 8 uur GAS D`R OP ! ! :bsmile: want 2.0 moet Km`s maken . . .


Heb je nog een tijdje op de originele banden gereden? Zo ja beviel het? Of kan je beter gelijk andere banden eronder gooien? Onder de Muscle 50 bedoel ik.
0 x
:saufen: Nobody is perfect,........ My name is....

Gebruikersavatar
gerard lift
Berichten: 1277

Re: ROADHOGGˋS CCR's

Bericht#962 » 26 feb 2019, 16:42

Tip gooi de ori banden in een hoek vanaf 10 graden kan het bij droge omstandigheden daaronder en bij regen ga je plat
1 x

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: ROADHOGGˋS CCR's

Bericht#963 » 26 feb 2019, 17:19

gerard lift schreef:Tip gooi de ori banden in een hoek vanaf 10 graden kan het bij droge omstandigheden daaronder en bij regen ga je plat



ik ben ook heel blij dat ik gewisseld ben naar andere banden anders had ik hier denk ik niet meer zitten typen ...
denk dat ik al een paar keer heel blij ben geweest dat ik grip had en dat ik niet meer met de ori banden reed
bij de eerst komen nieuwe brommer gaat het gelijk gebeuren ... mits hij 2de hand word en de eigenaar heeft het al gedaan.
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
ROADHOGG
Voormalig STN Lid
Berichten: 1070

Re: ROADHOGGˋS CCR's

Bericht#964 » 01 mei 2019, 18:58

al te lang stil op dit draadje, dus ff een update . . .
Kuikentje is nu versie 1.3 ! ! :crazy:
vandaag voor het eerst losgelaten . . . . meteen het profiel op zijn Nike`s versleten ! ! ! :rlol:
volgende week(Deus Vult), een orginele uitlaat eronder! ! in de aanbieding bij mijn zeer geliefde Dealer, een RVS pijp (nieuw) voor maar 100 Ekki`s (voor mij)wegens overcompleet ! ! terwijl deze normaal dacht ik 230 kosten . . . . (*ff opzoekt*), 260 bij Visch in Barneveld ! ! ! voor de snelle beslisser kan ik misschien een 2e regelen . . voor een mooie prijs, dus sla je slag ! ! ! (doe ff PB)
versie 2 is nog steeds .0 ! ! maar loopt orgineel eigenlijk best lekkker ! !
4 x
"I apologize in case I did not offend you"

DAGRECORD : 465 Km.

https://www.scootertourclubnederland.com/forum/viewtopic.php?f=97&t=9947

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: ROADHOGGˋS CCR's

Bericht#965 » 01 mei 2019, 19:01

ach de raw gaat hier een andere eigenaar krijgen dus ik sla deze over
dan nog even kijken welke een goed is qua prijs , de Mash of the Muscle
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Social Media

   

Terug naar “Alles over 50cc Schakelbrommers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

Aanmelden  •  Registreer