Go Share

Gebruikersavatar
Victor-San
Berichten: 676

Re: Go Share

Bericht#21 » 03 aug 2022, 20:19

Leuke foto @Heinz! :thup:
0 x

Gebruikersavatar
fendo
Berichten: 12

Re: Go Share

Bericht#22 » 04 aug 2022, 18:46

Victor-San schreef:Ik ben wel nieuwsgierg hoe ze elke keer gaan laden...want ik zie het niet. Ze laten de scooter gewoon op straat staan.

Er rijdt een mannetje rond in een elektr. auto die accus vervangt. Deze mensen heten Power Rangers. De scooter geeft een signaal naar de computer als de accu bijna leeg is.
1 x
Peugeot Vivacity Silversport
Kymco Sento 50
Peugeot Fox
Kymco New Dink 50
SYM Symphony ST 50

Gebruikersavatar
Heinz
Berichten: 1643

Re: Go Share

Bericht#23 » 06 nov 2022, 16:45

Nou, het is voor een groot gedeelte klaar met Go Sharing. De criticasters krijgen toch gelijk:

https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuw ... nederland/
1 x
Honda SH 300i '10
Suzuki Bandit 1200S '06
Kymco Agility 50 '13

Gebruikersavatar
peter stupers
Berichten: 1206

Re: Go Share

Bericht#24 » 11 nov 2022, 06:29

Tis jammer dat een hoop mensen geen respect hebben voor de bezittingen van een ander.
Ik zie ze hier ook dikwijls tegen de grond liggen of half gesloopt. :bang!: :bang!:
0 x
Groeten Peter.

Gebruikersavatar
LadyAnirul
Berichten: 205

Re: Go Share

Bericht#25 » 11 nov 2022, 09:03

peter stupers schreef:Tis jammer dat een hoop mensen geen respect hebben voor de bezittingen van een ander.
Ik zie ze hier ook dikwijls tegen de grond liggen of half gesloopt. :bang!: :bang!:


Hier hetzelfde beeld. Wij hebben hier Go en Felyx. De brommers en snorfietsen die je van hun ziet hebben overal krassen, en het gebeurd maar zeer zelden dat je er een ziet met spiegels intact. De bestuurders gaan er grof mee om en laten ze slingeren (parkeren voor een gehandicapten oprit bijvoorbeeld), maar het passerend publiek kan er ook wat van, en gooien ze aan de kant als ze in de weg staan (wat in sommige gevallen wel logisch is, behalve dat je hem kan verrijden in plaats van omsmijten).
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Heinz
Berichten: 1643

Re: Go Share

Bericht#26 » 11 nov 2022, 09:18

En het zou makkelijk op te lossen zijn. Vaste centrale en afgesloten stalling organiseren, die je na betaling kan openen. Je rit eindigt pas als de scooter weer goed is opgeborgen.

Dan ben je van het vandalisme en van het wildparken af.
0 x
Honda SH 300i '10
Suzuki Bandit 1200S '06
Kymco Agility 50 '13

Gebruikersavatar
LadyAnirul
Berichten: 205

Re: Go Share

Bericht#27 » 11 nov 2022, 12:23

Heinz schreef:En het zou makkelijk op te lossen zijn. Vaste centrale en afgesloten stalling organiseren, die je na betaling kan openen. Je rit eindigt pas als de scooter weer goed is opgeborgen.

Dan ben je van het vandalisme en van het wildparken af.


Leuke idee. Duizenden vergunningen aanvragen bij alle gemeenten om op iedere hoek van de straat een speciaal Go-Sharing of Felyx hok te mogen neer zetten. En daarna duizenden afsluitbare hokjes bouwen voor de deelscooters. Want vergeet niet, mensen nemen ze niet als ze gemiddeld meer dan 5 blokken (~ 5 minuten lopen) van hun lokatie staan.

Ik weet dat jij in je voorbeeld een "centrale" stalling zegt, maar dat gaat dus echt niet werken. De meeste mensen gebruiken die dingen om naar het werk, school of uitgaans gelegenheid te gaan. Dan blijft de teller de hele dag lopen? En waar ga je hem dan neerzetten? Toch maar ergens op het trottoir? :hmmm:

Leuk om over te filosoferen overigens.
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Heinz
Berichten: 1643

Re: Go Share

Bericht#28 » 11 nov 2022, 16:41

Dan is er maar 1 oplossing en gewoon stoppen, zoals Go Share nu in de meeste gemeenten gaat doen. :thumbsup:
1 x
Honda SH 300i '10
Suzuki Bandit 1200S '06
Kymco Agility 50 '13

Social Media

   

Terug naar “Alles over Elektrische Scooters”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer