Zoals ik al zei; De meesten lachen je uit.
En,... dat mag.
Toch beleef ik puur plezier, als ik bijv naar eigen keuze Aanpassingen doe en reparaties uitvoer.
Ik rij voor 600 euro (netto kosten) motor. A1 was 1430euro all in. Laat mij maar rollen dan.......
Mijn buurman kan niet eens een lampje vervangen in zijn motor...... Moet ie weer naar de motorport.
Mooie zaak trouwens, duur,... maar schoon en mooi.
Er was uit mijn spaarpotje zelfs geld over voor tuningsdelen, dus binnenkort 120cc, millenium onsteking, variabele degressief CDI, 4kleps membraan 21mm carbje.........maar dan heb je toch te veel power,.... klopt..... daarom primair en secondair een tandje extra. samen met een 13" c-tech velg 120-70-13 (1,3 cm hoger dan een std 12"wiel oversized op 130-80-12).
En vrachtwagens inhalen kan hij nu al.... T100 autobussen liever niet. hehehe
Ik ben benieuwd wat we maximaal en gecombineerd met dagelijks gebruik uit de 2t elyseo kunnen halen.
Even bij het weena wat motoren (die moeten koppelen) eruit trekken,.... en dan bij het stoplicht wijzen naar het 100cc plaatje.
Menig duimpje omhoog gekregen. De meeste zwaaien nu ook al naar me...lol
Sommige motoren hou ik echt niet bij natuurlijk,.... maar vanuit stilstand weg....... CVT is the way.
Trouwens nederlandse uitvinding van Van Doorne transmissies. Hebben heel wat patentjes lopen die slimme gasten $$$$$$$$$$. maar dat is wellicht een ander topic....
Inmiddels al de extra delen zoals zijwind spoilers, bagagedrager, etc overgezet naar de 100cc.
Toch wel lekker als er is een keertje niets verandert (wel de PKs). hehehe zie foto.