Honda kan mij lekker maken!

Gebruikersavatar
jeffjamm94
Berichten: 384

Re: Honda kan mij lekker maken!

Bericht#11 » 09 nov 2017, 17:54

bertocello schreef:Ik vind hem zo supermooi, het kon Italiaans zijn zelfs. Helaas zal hij voorlopig niet in Europa beschikbaar zijn.
Maar er is hoop want alvast in Duitsland is men van plan om de Super cub in te voeren, Nou ik leg vast 3.000€ aan de kant om hem van daaruit naar Belgie te halen. Pcx hoeft effe niet meer.
Afbeelding



kijk dat is nou een mooi ding :thumbsup:
0 x
Ken je mij niet?
Dan kom ik misschien wat apart over.

Maar ken je mij wel?
Dan zie je zelf dat ik toch echt wel prettig gestoord ben maar dan wel een betere van dat soort

Gebruikersavatar
Scooter Forens Frans
Berichten: 1364

Re: Honda kan mij lekker maken!

Bericht#12 » 09 nov 2017, 18:07

bertocello schreef:Ik vind hem zo supermooi, het kon Italiaans zijn zelfs. Helaas zal hij voorlopig niet in Europa beschikbaar zijn.
Maar er is hoop want alvast in Duitsland is men van plan om de Super cub in te voeren, Nou ik leg vast 3.000€ aan de kant om hem van daaruit naar Belgie te halen. Pcx hoeft effe niet meer.
Afbeelding


Hier wordt een benzine uitvoering getoond,, maar de topic werd geopend met een electrische versie.

Wordt die benzineversie dan weer opnieuw op de markt gezet?

Vriendelijke groet'
Frans
0 x
Een brommer zonder sacherijn!
Dagrecord sinds 21-04-2018: 478 kilometer en dat zal zo blijven ook, vrees ik :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
roadkill
Berichten: 2694

Re: Honda kan mij lekker maken!

Bericht#13 » 09 nov 2017, 18:18

Ik knap gewoon af op het voorspatbord ( ook bij de Piaggio en de SYM trouwens) voorspatbord hoort met het voorwiel mee te veren, en dan zo dicht mogelijk op de band! Dat vind ik dan, en deze heeft juist een heel mooi voorspatbord ervoor, en whitewallbanden zouden hem dan ook goed staan, maar wel een paar maten breder... Als je hem in het roze kunnen krijgen kan je er eventueel Loekie stickers op plakken, want heeft standaard voor mij echt de uitstraling van zo'n kinderfietsje.










Sorry
0 x
Lucifer en Plan B

Ik heb geen facebook, ik heb een leven!

Life without Michiel is like a broken pencil, pointless...

Het mooiste schilderij dat ik ooit zag bleek achteraf een spiegel te wezen

Gebruikersavatar
peter stupers
Berichten: 1206

Re: Honda kan mij lekker maken!

Bericht#14 » 09 nov 2017, 19:14

De "electro" vind ik ook afschuwelijk en de benzine is enigszins vergelijkbaar met zijn vroegere voorganger, ook niet
mijn model.
0 x
Groeten Peter.

Gebruikersavatar
bertocello
Berichten: 1678

Re: Honda kan mij lekker maken!

Bericht#15 » 09 nov 2017, 20:30

Scooter Forens Frans schreef:
bertocello schreef:Hier wordt een benzine uitvoering getoond,, maar de topic werd geopend met een electrische versie.

Wordt die benzineversie dan weer opnieuw op de markt gezet?


Inderdaad, maar dan wel volledig nieuw met 125cc injectiemotor. details ontbreken nog maar ik heb goede hoop dat ik in 2018 er een is die ik de mijne noem.
0 x
Sym Symphony ST 50 4t- 120.000 km Actuele kilometerstand -120.244 km.

Gebruikersavatar
bertocello
Berichten: 1678

Re: Honda kan mij lekker maken!

Bericht#16 » 09 nov 2017, 20:36

roadkill schreef:Ik knap gewoon af op het voorspatbord ( ook bij de Piaggio en de SYM trouwens) voorspatbord hoort met het voorwiel mee te veren, en dan zo dicht mogelijk op de band! Dat vind ik dan, en deze heeft juist een heel mooi voorspatbord ervoor, en whitewallbanden zouden hem dan ook goed staan, maar wel een paar maten breder... Als je hem in het roze kunnen krijgen kan je er eventueel Loekie stickers op plakken, want heeft standaard voor mij echt de uitstraling van zo'n kinderfietsje.

Sorry

Whitewall vind ik echt niet mooi en bredere banden ook niet. Da's nu juist zo mooi aan de electrische versie, het fragiele, bijna maagdelijk aandoende iele design. 10/10 voor Honda en ik hoop dat hij zo in productie gaat.
0 x
Sym Symphony ST 50 4t- 120.000 km Actuele kilometerstand -120.244 km.

Social Media

   

Terug naar “Alles over Elektrische Scooters”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer