Tests diverse banden

Gebruikersavatar
RoiRaw
Berichten: 238

Tests diverse banden

Bericht#1 » 04 sep 2017, 21:19

Ik kwam bijgaande tests tegen over banden. ik ken de website niet en weet ook niet zo snel te vinden hoe recent de tests zijn, maar wilde het toch even delen. als het niks blijkt te zijn laat maar weten, dan vraag ik wel of de post weer verwijderd kan worden.
https://www.banden-pneus-online.nl/test ... ooter.html
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Tests diverse banden

Bericht#2 » 04 sep 2017, 21:29

Ik heb bij die site mijn banden besteld. Niet heel tevreden. Nooit een verzendbericht gekregen, en de bezorger (oke dat was waarschijnlijk niet pneus zijn schuld) was ook oliedom. Te lang verhaal om zo hier te vertellen. Maar ik noem ze vanaf nu bandenKNEUSonline
1 x

Gebruikersavatar
roadkill
Berichten: 2694

Re: Tests diverse banden

Bericht#3 » 04 sep 2017, 21:51

Bandentests niet al te serieus nemen, verschil zit hem niet enkel in de band maar ook aan het voertuig waar ze op gemonteerd worden. Een band die bijvoorbeeld prima scoort onder een Aeroxx kan ompleet bagger zijn onder bijvoorbeeld een G-Dink, en vice versa. plus dat er ook nog zo iets is als persoonlijke smaak.
0 x
Lucifer en Plan B

Ik heb geen facebook, ik heb een leven!

Life without Michiel is like a broken pencil, pointless...

Het mooiste schilderij dat ik ooit zag bleek achteraf een spiegel te wezen

Gebruikersavatar
RoiRaw
Berichten: 238

Re: Tests diverse banden

Bericht#4 » 05 sep 2017, 20:25

Weer wat geleerd!
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 159

Re: Tests diverse banden

Bericht#5 » 05 sep 2017, 21:13

Heb er net m'n bandjes vandaan, geen problemen, netjes geleverd. Beste prijs. Tests idd niet te serieus nemen (op die site).
0 x
Perfectie bestaat niet. Perfectionisten zijn treuzelaars.

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: Tests diverse banden

Bericht#6 » 05 sep 2017, 22:31

Oponeo.
Snelle service en altijd verse banden gekregen tot nu toe.
Ik hecht meer waarde aan reviews dan aan tests.
1 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Re: Tests diverse banden

Bericht#7 » 05 sep 2017, 22:51

Ik heb ooit eens autobanden besteld via een dergelijk bedrijf en dat ging prima. Was toen er ineens sneeuw in de winter kwam en iedereen winterbanden moest hebben. Veel bedrijven waren al door de voorraad heen. Online was er nog volop keuze.
0 x

Gebruikersavatar
Oldy
Berichten: 823

Re: Tests diverse banden

Bericht#8 » 06 sep 2017, 12:23

Ik heb mijn banden ook besteld bij Pneus-online. Bij mij ging het ook niet helemaal goed :x Na 4 dagen maar eens contact opgenomen waar mijn banden waren. Kreeg na een half uur een telefoontje dat ze bij het afgesproken monteerstation lagen. Hierna kreeg ik binnen 10 minuten opeens wel bevestiging mail dat ze verstuurd waren met aankomst tijd hoe laat op die dag bezorgd waren :| Daarna belde ca weer 10 minuten later het monteerstation dat ze banden hadden liggen voor m'n scooter ;) Ik heb in het voorjaar bij Oponeo.nl banden besteld voor mijn auto. Dit ging zonder problemen en het email gaf op tijd aan waar de banden naar toe gingen en kreeg mail wanneer ze waren afgeleverd :)
Ook zij hebben motor/scooterbanden :idea:
0 x

Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 159

Re: Tests diverse banden

Bericht#9 » 06 sep 2017, 15:55

Had ik ook, bevestiging dat ze uit het magazijn verstuurd waren, nadat ik ze al in ontvangst genomen had. Eerder had ik per email om een trackingnummer gevraagd, dat had ik met een half uur al ontvangen per mail. Mooier was om dat al meteen te ontvangen, de tijdigheid is niet goed zo. De levering is verder wel prima, en ook de prijs was het best. In een week tijd tweemaal besteld en geleverd gekregen (4 + 2 Michelin City Grip winter).
Zou er toch gerust nog eens bestellen.
0 x
Perfectie bestaat niet. Perfectionisten zijn treuzelaars.

Social Media

   

Terug naar “Onderhoud en banden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

Aanmelden  •  Registreer