Delight schreef:Dat gat zit dus in je cilinderkop!
Maar dat is niet goed hoor...
Hij loopt nog wel normaal?
Want het lijk mij iets van een nokkenasketting die er doorheen is geslagen.
Dan zou alle olie via dat gat er uit lopen.
Delight schreef:Dat gat zit dus in je cilinderkop!
Maar dat is niet goed hoor...
Hij loopt nog wel normaal?
Want het lijk mij iets van een nokkenasketting die er doorheen is geslagen.
Jeroen007 schreef:Het enthousiasme was zo groot dat ik de laatste maanden ben gaan lessen en mijn motorrijbewijs heb gehaald. Ga daarom verder met 800 CC.
Hans52 schreef:In 2019 rond deze tijd hoop ik in het bezit te zijn van een CR , ff sparen , maar nu is mijn vraag als NOOB qua schakelen , wat is het verschil tussen een 4 en een 5 versnelling ( Devil ) schakelbrommer ?
En veel hebben het over op gevoel schakelen , maar welke snelheid hoort bij welke versnelling maximaal ?
Alvast bedankt
Hans52 schreef:Aangezien ik nog een jaartje moet sparen , ( tenzij eindelijk dat miljoen van het miljoenenspel op mijn naam valt ) heb ik toch al een vraag. Op de AGM site staat in principe alleen nog maar de Devil als schakelbrommer te koop , en als ik het goed heb is dat een Euro 2 versie. Nu is vanaf dit jaar Euro 4 verplicht, heeft iemand al iets gezien of gehoord over de Euro 4 versies ? Prijs ? Leverbaar vanaf ? Op de site van Hanway zouden al Euro 4 versies staan ( de Black Café is mijn favoriet )
Terug naar “Alles over 50cc Schakelbrommers”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast