Held helpt politie zaanstad

Gebruikersavatar
Boskabouter
Berichten: 127

Held helpt politie zaanstad

Bericht#1 » 12 aug 2018, 10:15

Ben benieuwd of held zich nog meld of toch mischien opgevoerd?

Laatst gewijzigd door Boskabouter op 12 aug 2018, 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.
3 x
Groeten Paul
Don't Panic and Carry a Towel The Hitchhiker's Guide to the Galaxy

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Held help politie zaanstad

Bericht#2 » 12 aug 2018, 10:24

Ja had hem vanmorgen ook al gelezen op mijn telefoon .. wilde hem ook al plaatsen

Maar inderdaad zo zou het gewoon moeten , ik denk dat ik ook wel het zelfde had gedaan als ik het ziet gebeuren
want hoe minder aso's op de weg hoe beter , zeker als je met Drugs , drank of mobile telefoon gaat rijden .. verdien je van mij gewoon een rijontzegging van een half jaar minimaal

maar echt mooi dat dit nu ook eens vermeld word .. hier word ik nu ook vrolijk van , vaak komen scooterrijders negatief in het beeld , maar dit is een mooi bericht dat er dus ook meer goede mensen zijn :worshippy:

Ach over dat opvoeren zal hij zich geen zorgen maken , de politie zal ook misschien blij geweest zijn dat hij geen 45 km reed anders hadden ze nu nog achter die knullen aan gezeten
en daarbij is het ook dat een snelle brommer dus ook zijn voordelen kan hebben in dit geval ..
Zo zijn er wel meer gevallen bekent waarbij een opgevoerde brommer wel degelijk het voordeel heeft tegen over een standaard brommer maar dit wil de wetgeving nog niet in zien
Laatst gewijzigd door ravw op 12 aug 2018, 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: Held help politie zaanstad

Bericht#3 » 12 aug 2018, 10:30

@FTrotsenburg ben jij weer bezig geweest ?
2 x

Gebruikersavatar
thomas
STN Deutschland
Berichten: 1049

Re: Held helpt politie zaanstad

Bericht#4 » 12 aug 2018, 11:14

We willen graag contact opnemen met deze held om hem nog meer te bedanken.
Bedanken with another criminal complaint, because the moped was too fast, the riding officer had neither helmet nor A- license?
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Held help politie zaanstad

Bericht#5 » 12 aug 2018, 11:26

Micha schreef:@FTrotsenburg ben jij weer bezig geweest ?


Nee niet eens. Alhoewel had ik dat ook kunnen zijn ja, en met de illegale snelheid dat claire nu rijd hadden ze hem ook wel te pakken gekregen ja. :schater:
3 x

Gebruikersavatar
VincentB
Berichten: 385

Re: Held helpt politie zaanstad

Bericht#6 » 12 aug 2018, 13:22

Had m'n CR wel willen afgeven hoor, maar voordat dat ding in z'n 4 zit en 55km/u gaat, zijn de drugs z'n systeem uit, heeft hij een autorijbewijs en is het jochie al een vader geworden.
3 x
Record op een dag: 660km

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Held helpt politie zaanstad

Bericht#7 » 12 aug 2018, 14:11

VincentB schreef:Had m'n CR wel willen afgeven hoor, maar voordat dat ding in z'n 4 zit en 55km/u gaat, zijn de drugs z'n systeem uit, heeft hij een autorijbewijs en is het jochie al een vader geworden.


Misschien eens je rechterhand meer gebruiken bij het rijden :-) en niet te snel shiften Ik trek nu wel aardig snel weg
als hij warm is trek ik hem in zijn 3 al naar de 45 / 50 (op de teller )
maar jij rijd alleen met 53 CDI ???

andere tandwiel achter helpt wel (56 tands)

die van mij was ook lam ... maar door die grote tandwiel kom ik nu sneller in zijn hogere toeren , waar hij dus meer trekkracht heeft :worshippy:
zo als die nu rijd moeten ze hem eigenlijk standaard verkopen dat rijd veel beter
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
VincentB
Berichten: 385

Re: Held helpt politie zaanstad

Bericht#8 » 12 aug 2018, 14:33

ravw schreef:
VincentB schreef:Had m'n CR wel willen afgeven hoor, maar voordat dat ding in z'n 4 zit en 55km/u gaat, zijn de drugs z'n systeem uit, heeft hij een autorijbewijs en is het jochie al een vader geworden.

en niet te snel shiften Ik trek nu wel aardig snel weg
als hij warm is trek ik hem in zijn 3 al naar de 45 / 50 (op de teller )
maar jij rijd alleen met 53 CDI ???
...
zo als die nu rijd moeten ze hem eigenlijk standaard verkopen dat rijd veel beter


Valt gelukkig nog wel mee hoor ;)
Trek hem altijd tot in de honende toeren door, zeker op doorgaande wegen met autos achter me.
Shift ongeveer op 20-35-45-55
Voor een tandje.. groter? Volgens mij
Standaard mag hij zeker wel zo rijden ongeveer, maar niet echt verantwoord op deze toeren, alhoewel het blokje veel lekker loopt op hogere toeren. Dan wil hij wel...

Maar goed. Het is in ieder geval beter voor de veiligheid in Nederland dat de politie geen Caferacers gaat rijden :schater:
0 x
Record op een dag: 660km

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Held helpt politie zaanstad

Bericht#9 » 12 aug 2018, 14:45

VincentB schreef:Valt gelukkig nog wel mee hoor ;)
Trek hem altijd tot in de honende toeren door, zeker op doorgaande wegen met autos achter me.
Shift ongeveer op 20-35-45-55
Voor een tandje.. groter? Volgens mij
Standaard mag hij zeker wel zo rijden ongeveer, maar niet echt verantwoord op deze toeren, alhoewel het blokje veel lekker loopt op hogere toeren. Dan wil hij wel...

Maar goed. Het is in ieder geval beter voor de veiligheid in Nederland dat de politie geen Caferacers gaat rijden :schater:


Voortand heb ik standaard .. achter alleen groter
En ik wil juist dat alle agenten op CR gaan rijden dan snappen ze onze hobby ook beter
dan zullen ze merken waar wij dagelijks mee te maken krijgen , misschien dat ze dan eens gaan klagen bij onze Mark .. omde regels te herzien van die achterlijke bromfiets paden en dat zwaar begrenst rijden met een 50 cc op een weg waar je met de auto gemiddeld 60 rijd

vele agenten snappen niet onze problemen maar schrijven liever bekeuringen uit dan te kijken naar hoe het verkeer geregeld is en onze veiligheid daardoor op het spel gezet word
1 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
VincentB
Berichten: 385

Re: Held helpt politie zaanstad

Bericht#10 » 12 aug 2018, 14:46

Afbeelding

Indienen bij Grapperhaus/Akerboom dan maar?

Alle gekheid op een stokje.
Tijd dat het fatsoenlijk geregeld wordt.
Ik rijd op een normale dag met goed weer met moeite 60, en kan dan nog veilig mee met het verkeer. Maar een vriend van mij waar ik veel mee rijd heeft een 53 km/cdi. En die 7 km/u is precies de grens voor automobilisten dat ze willen inhalen. Gepaard met afsnijden, als brommer vol in de ankers moeten gaan, berm in gedrukt worden, spiegels op een haar missen etc. etc.
0 x
Record op een dag: 660km

Social Media

   

Terug naar “Café de Slappe Klets”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer