stoyanov schreef:Een goede monteur is niet achterlijk en weet gelijk de vinger op de zere plek te leggen.
Nou nou dan moet je ze niet van UPC / Ziggo of welke profider hebben
Ik had mijn modem een keer opgeblazen , hun gebeld dat ik geen verbinding had .........
komt hij kijken geeft de slechte kabels de schuld , kabels waren nieuw,
ik zeg die zijn nieuw
Ik zeg denk dat het aan de modem ligt , geeft maar een nieuwe dan zal hij het wel doen , nee meneer het ligt aan je verdeelkast
nieuwe verdeelkast gehad ....... 1 a 2 min gedraaid weer uit , bellen weer dat ik geen verbinding had
zelfde verhaal , andere monteur
en weer het zelfde verhaal uitvallen
3de monteur kwam aan en zegt : ik zal een nieuwe modem plaatsten want ik denk dat de oorzaak misschien daar aan kan liggen , en vanaf dat moment draai ik nog steeds met mijn UPC modem
dus 4 weken verder eindelijk een goed werkend internet
Ook even gevraagd hoe lang een opleiding duurt om service monteur te worden bij UPC / Ziggo ?
Want volgens mij is dat sneller dan een goede monteur te laten komen