AGM RC rechte standaard

Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 188

Re: AGM RC rechte standaard

Bericht#11 » 08 mar 2019, 08:50

Achter is idd passen en meten maar t lukt met de uitlaat er op.
Voor simpel onderhoud thuis is hij prima. Voor het zwaardere werk heb ik op de zaak genoeg hijs gereedschap ;}
0 x

Gebruikersavatar
BadWeather
Berichten: 781

Re: AGM RC rechte standaard

Bericht#12 » 08 mar 2019, 21:20

niksnut schreef:Achter is idd passen en meten maar t lukt met de uitlaat er op.
Voor simpel onderhoud thuis is hij prima. Voor het zwaardere werk heb ik op de zaak genoeg hijs gereedschap ;}


Top! Die ga ik bestellen, 29 euro vind ik het zeker waard om het oliepeil comfortabel horizontaal te controleren.
0 x
Skyteam Classic 50
Skyteam Scrambler 50
AGM Devil The resurrection of Lucifer
Skyteam Monkey Skyteam / Jincheng Monkey
Zhenhua Dax
Super Motor Company Super 50
Skyteam PBR

Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 188

Re: AGM RC rechte standaard

Bericht#13 » 08 mar 2019, 23:24

BadWeather schreef:
niksnut schreef:Achter is idd passen en meten maar t lukt met de uitlaat er op.
Voor simpel onderhoud thuis is hij prima. Voor het zwaardere werk heb ik op de zaak genoeg hijs gereedschap ;}


Top! Die ga ik bestellen, 29 euro vind ik het zeker waard om het oliepeil comfortabel horizontaal te controleren.


let wel ff op . jij hebt andere voor poten dan de mijne . bij mijn omgekeerde poten zit aan de onderkant een gat waar de houder met een pen in kan ( na wat pas maken) . met de overige bijgeleverde hulpstukken krijg je de voorkant niet veilig omhoog .



Afbeelding
0 x

Gebruikersavatar
BadWeather
Berichten: 781

Re: AGM RC rechte standaard

Bericht#14 » 09 mar 2019, 20:33

Voorkant is voor mij minder belangrijk, wil het achterwiel kunnen liften voor ketting smeren en stellen, olie bijvullen en stationair laten draaien met weinig ruimte.

Wil je een foto van de gelifte achterkant maken voor mij maken niksnut? Alvast bedankt!
1 x
Skyteam Classic 50
Skyteam Scrambler 50
AGM Devil The resurrection of Lucifer
Skyteam Monkey Skyteam / Jincheng Monkey
Zhenhua Dax
Super Motor Company Super 50
Skyteam PBR

Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 188

Re: AGM RC rechte standaard

Bericht#15 » 09 mar 2019, 21:53

bij deze wat foto's. het beste staat hij op de bijgeleverde draaiende achterbrug steunen.
je kan nu ook bij de steekas en het achterwiel verwijderen. je moet ze wel met het horizontale deel van de beugel naar boven toe plaatsen. lijkt eng, maar is t niet. ik zet de brommert ff zo recht mogelijk door wat hout onder de zij standaard te leggen.
en even opletten dat de linker (bij de ketting) niet te ver naar binnen steekt want dan loopt hij aan tegen de bouten van het achter tandwiel.

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

als je enkel de brommert recht wil zetten voor de olie wissel of ketting smeren kan je ook bobbins beugels onder de steekas zetten. zorg dan wel dat er geen speling meer zit in de paddock stand door de verschuifbare stangen zo ver als mogelijk naar binnen toe vast te zetten. met name aan de boutkop kant van de steekas is het net aan





Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
0 x

Gebruikersavatar
Stoney3K
Berichten: 265

Re: AGM RC rechte standaard

Bericht#16 » 11 mar 2019, 14:31

Wat jij hier laat zien gaat trouwens alleen bij een AGM, de Hanway heeft een langere uitlaat die onder de achteras uit steekt. Daar past je standaard dus niet zonder een hoop geklungel onder.
1 x

Gebruikersavatar
BadWeather
Berichten: 781

Re: AGM RC rechte standaard

Bericht#17 » 11 mar 2019, 19:05

Ik heb dezelfde uitlaat op mn skyteam classic, bedankt voor de fotos niksnut!
1 x
Skyteam Classic 50
Skyteam Scrambler 50
AGM Devil The resurrection of Lucifer
Skyteam Monkey Skyteam / Jincheng Monkey
Zhenhua Dax
Super Motor Company Super 50
Skyteam PBR

Social Media

   

Terug naar “Alles over 50cc Schakelbrommers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

Aanmelden  •  Registreer