Zondag morgen vroege vogel ritje

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Zondag morgen vroege vogel ritje

Bericht#1 » 07 apr 2019, 10:27

Zo vanmorgen maar eens lekker vroeg weggegaan even een frisse neus gehaald .. even weer wat km gereden
gewoon geen bestemming maar gewoon rijden .
Zo als Chuck Berry zong: no particular place to go

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toen ik naar huis ging kwam ik onze buurt terrorist tegen dus die ook maar gelijk even op de foto gezet , en ja hoor hij kwam gelijk aan lopen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hier is er een van onze terroristen , we hebben er nog een die luistert naar de naam Osama be Swan :schater:
Laatst gewijzigd door ravw op 07 apr 2019, 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.
2 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Loyd
Berichten: 99

Re: Zondag morgen vroege vogel ritje

Bericht#2 » 07 apr 2019, 11:58

Mooie machine man
0 x
Sym Fiddle 3 2019 bromscooter

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Zondag morgen vroege vogel ritje

Bericht#3 » 07 apr 2019, 12:05

Loyd schreef:Mooie machine man


hij is binnen kort te koop , met topkoffer en nav houder :-) maar dat zal ik hier wel plaatsen als hij in de verkoop gaat ..

Er zijn veel dingen veranderd hij is dus niet echt meer wat je noemt standaard
aangepast:
banden
Achter 56tands en voor tand wiel + ketting
CDI 54 KM
Zadel verhard, en vorm
Nieuw remblokken voor ( deze week gedaan )
nieuw gashandel ( deze week ook weer helemaal na gekeken) (zat kleine storing in en die is verholpen)
Ram mount NAV houder
Topkoffer 39 L met rugsteun

dus al met al veel dingen aangedaan
beurtjes zijn ook om de 500, 2000 , 4000 , 5600 km gedaan
nu bijna 5800 op de teller staan

het enige wat een beetje aandacht moet hebben is de uitlaat bocht en er zitten wat kleine gebruiks sporen op , en ja hij is van een oud mannetje "geweest' :rlol: :rlol:

denk zelf aan een vraagprijs van 1000 euro .. kan altijd nog zakken ( ook door de dealer waar ik hem gekocht heb dat ik dit bedrag kan vragen als vraagprijs

maar het is nu wachten op mijn vakantie geld en dan gaat hij weg ( hij moet dan weg ivm aanschaf van de Muscle 50 ( die word ook gelijk helemaal aangepast ...
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Loyd
Berichten: 99

Re: Zondag morgen vroege vogel ritje

Bericht#4 » 07 apr 2019, 12:47

Oké weer wat nieuws in de koker dus. Mijn snor gaat er ook aan geloven. Ik koop een nieuwe piaggio Liberty of Sym fiddle 3, daar ben ik nog niet over uit. Het verschil in bijleggen is €700 tussen die twee.
0 x
Sym Fiddle 3 2019 bromscooter

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Zondag morgen vroege vogel ritje

Bericht#5 » 07 apr 2019, 13:06

Ik zou gaan voor de piaggio Liberty... daar ga je echt zo veel meer plezier van hebben .. heb ze waker in het echt gezien en het ziet er kwaliteit erg goed uit en je kunt er ook behoorlijke afstanden mee rijden , vraag maar aan Jam H hier op het forum. de Fiddle vind ik persoonlijk leuk voor woon werk verkeer maar daar houd het ook mee op , er staat hier beneden al een die ruim 3 jaar niet van zijn plek is geweest ( buiten ) die zullen ze binnen kort van de gemeente ook wel afvoeren , pas nog een Honda Shadow scooter afgevoerd er jaren heeft gestaan ( wel zonde was best wel een grappig ding )
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: Zondag morgen vroege vogel ritje

Bericht#6 » 07 apr 2019, 17:36

Loyd schreef:Oké weer wat nieuws in de koker dus. Mijn snor gaat er ook aan geloven. Ik koop een nieuwe piaggio Liberty of Sym fiddle 3, daar ben ik nog niet over uit. Het verschil in bijleggen is €700 tussen die twee.

Als je gaat voor de Piaggio Liberty, waarom ga je dan niet kijken naar de Sym Jet14 of de Symphony ST?
1 x

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: Zondag morgen vroege vogel ritje

Bericht#7 » 07 apr 2019, 19:02

Ik rijd zelf een Sym jet14, en mits goed afgesteld, zijn ze heerlijk om mee te rijden, en ze hebben een goede zit en genoeg beenruimte. Deze scooter is er ook in motoruitvoering.
Gr, Marco.
1 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2019”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten

Aanmelden  •  Registreer