Vraag / Idee tour / estafette ( video timelaps )

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Vraag / Idee tour / estafette ( video timelaps )

Bericht#1 » 14 apr 2019, 21:44

Ik zit met een leuk plan voor STN, voor alle rijders , een soort van estafette te doen , dus een groep gaat rijden met camera , die rijd ongeveer een uurtje of ander half , dan geeft die de camera over aan de volgende die weer een rit gaat rijden van een uur of ander half

de bedoeling is dit om een time laps te maken van de hele tour door Nederland ( alle provincies als dit mogelijk is) , op de brommer maar dit dan in estafette .

Dus er zullen mensen snachts gaan rijden maar ook mensen die over dag zullen willen rijden , het zal leuk zijn omdat op te nemen als een soort van promotie filmpje voor STN dat alle leden hier aan mee doen.

misschien is dat wel leuk om als organisator eens te kijken wat hier mogelijk is , misschien dat er mensen zijn die de hele tour willen doen door Nederland

dus je moet rekening houden met slaap plekken , ( dit kan bij forum leden thuis) omdat er toch maar een kleine groep steeds de camera over neemt , het zou leuk zijn dat er gemiddeld toch 3 a 4 man tegelijk rijden , omdat je dan ook op de Timelaps dan ook als een soort tour ervaart , en dit ook leuk om eens terug te zien hoe andere rijden , de route hoeft niet vast gelegd te worden alleen het punt van over geven van de camera

misschien ook eens kijken of hier mensen voor de porren zijn , het zou leuk wezen als dit in juli of zo plaats kan vinden ivm het mooie weer ..

het is maar een Idee .. dus misschien kunnen we hier eens onze gedachten als groep eens over los laten

even een voorbeeld van een time laps



Misschien met een vaste scooter ( waar camera vast op zit ) dit door middel van sponsors of wat ...
1 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
HarryC
Voormalig STN Lid
Berichten: 183
Contacteer:

Re: Vraag / Idee tour / estafette ( video timelaps )

Bericht#2 » 14 apr 2019, 22:01

Is wel een goed idee
1 x
Mijn eerte scooter was de Grand Dink Champage uit 2005 had hem een andere kleur gegeven en na bijna 60000 klm weg gedaan.

En nu op een Grand Dink S50 met 17086 klm op de teller

mijn langste rit was naar Mechelen heen en weer voor de proloog van de tour de France

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Vraag / Idee tour / estafette ( video timelaps )

Bericht#3 » 14 apr 2019, 22:10

Misschien een combinatie van snorfietsen , motors en brommers als het maar TSN leden zijn en 2 wielen heeft ( 3 mag ook ivm MP3 ) :rlol: :rlol:
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Vraag / Idee tour / estafette ( video timelaps )

Bericht#4 » 15 apr 2019, 08:32

het is een leuk idee inderdaad
maar.. er zullen mensen moeten zijn die met die camera om moeten kunnen gaan een beetje professioneel filmpje zal zeker voor elk groepje een camera houder betekenen.
wat logistiek lastig kan zijn.
dan zal er iemand gevonden moeten worden die van al die beelden een leuke film maakt
wil je er een estafette van maken zul je ook overneem punten moeten hebben.
snachts rijden is niet voor iedereen fijn zeker niet in onbekend gebied en stel ik zou dit willen doen moet de route zo gemaakt worden dat we aan mij toe zijn als het donker word
maar blijft een leuk idee die zeker het uitwerken waard is.
1 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
VincentB
Berichten: 385

Re: Vraag / Idee tour / estafette ( video timelaps )

Bericht#5 » 15 apr 2019, 14:14

Leuk idee! In 't zuiden snachts (of overdag natuurlijk) stel ik me beschikbaar.
Of rijd wel door in een ruk naar Groningen. Niks nieuws ;)
2 x
Record op een dag: 660km

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Vraag / Idee tour / estafette ( video timelaps )

Bericht#6 » 15 apr 2019, 15:33

nee en je weet nu waar je.langs moet
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Vraag / Idee tour / estafette ( video timelaps )

Bericht#7 » 15 apr 2019, 16:04

tomosje schreef:het is een leuk idee inderdaad
maar.. er zullen mensen moeten zijn die met die camera om moeten kunnen gaan een beetje professioneel filmpje zal zeker voor elk groepje een camera houder betekenen.
wat logistiek lastig kan zijn.
dan zal er iemand gevonden moeten worden die van al die beelden een leuke film maakt
wil je er een estafette van maken zul je ook overneem punten moeten hebben.
snachts rijden is niet voor iedereen fijn zeker niet in onbekend gebied en stel ik zou dit willen doen moet de route zo gemaakt worden dat we aan mij toe zijn als het donker word
maar blijft een leuk idee die zeker het uitwerken waard is.



dat onbekend terrein, en snachts rijden dat voorkom je juist door een estafette te doen , iedereen rijd in zijn vertrouwde omgeving .. Of er moet er een zijn die dus de hele tour mee wil rijdne :worshippy:
wat me ook wel gaaf lijkt

maar het hoeft natuurlijk niet direcht achter elkaar , als iemand gaat rijden van Rotterdam naar katwijk bv , en die geeft aan waar hij gestopt is kan de andere het misschien en dag later op dat punt vertrekken en filmen naar den helder of zo , waar weer iemand het dan weer ene dag later overneemt die Friesland , Groningen doet , maar het mooiste zou zijn als het in 1 keer non stop gebeurd ivm de dag en nacht momenten
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Vraag / Idee tour / estafette ( video timelaps )

Bericht#8 » 15 apr 2019, 16:08

VincentB schreef:Leuk idee! In 't zuiden snachts (of overdag natuurlijk) stel ik me beschikbaar.
Of rijd wel door in een ruk naar Groningen. Niks nieuws ;)


dat zou helemaal leuk zijn om met alle STN de hele toch te doen maar dat zal bijna niet gaan of we moeten allemaal op het zelfde moment vrij zijn

ik wil deze vakantie "dus volgende week " ook proberen mijn dag record te verbreken :-) hoop eens boven de 100 km uit te komen :worshippy:
1 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Social Media

   

Terug naar “Café de Slappe Klets”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer