Lexmoto Hunter 50

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Lexmoto Hunter 50

Bericht#1 » 17 apr 2019, 20:20

Hier even en topic over de Lexmoto Hunter 50
Zat op het internet te zoeken naar brommers en kwam deze tegen

misschien iemand die wat meer weet er over want het ziet er wel erg mooi uit
Ik zie alleen overall dat ze als Motor worden verkocht ... maar het is wel een 50 cc Max Power. 2.2kW
zelfde motorblok als wat ik nu heb ( helaas geen rechtopstaand blok er onder )

en of ze in nederland toegelaten worden of er zo ie zo een dealer is die ze heeft staan of levert hier in nederland

iemand ervaring met de brommert

Afbeelding

Afbeelding
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Lexmoto Hunter 50

Bericht#2 » 17 apr 2019, 20:50

Verwacht een kwaliteit van <agm en hetzelfde formaat, ik lees in een review dat ze mensen van langer als 1,80meter aanraden om er eerst een op te passen.

Verder zie ik niets waarom deze brum niet geimporteerd zou mogen worden. Maar iemand in nederland met zo'n ding vinden, en al helemaal een dealer ervoor, zal heel moeilijk gaan worden naar dit een merk wat echt voor de engelse markt bedoelt is.
Goedkope meuk waarop jongeren het motorrijbewijs kunnen halen of taxichauffeurs in londen de routes kunnen leren. En na 1 jaar de afvalbak in als het ware.
1 x

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Lexmoto Hunter 50

Bericht#3 » 17 apr 2019, 21:03

FTrotsenburg schreef:Verwacht een kwaliteit van <agm en hetzelfde formaat, ik lees in een review dat ze mensen van langer als 1,80meter aanraden om er eerst een op te passen.

Verder zie ik niets waarom deze brum niet geimporteerd zou mogen worden. Maar iemand in nederland met zo'n ding vinden, en al helemaal een dealer ervoor, zal heel moeilijk gaan worden naar dit een merk wat echt voor de engelse markt bedoelt is.
Goedkope meuk waarop jongeren het motorrijbewijs kunnen halen of taxichauffeurs in londen de routes kunnen leren. En na 1 jaar de afvalbak in als het ware.


LOL na 1 jaar de afvalbak in :-) ( maar goed ik snap wat je bedoelt :-))
Dat zeiden veel dealers ook tegen mij toen ik de Hanway wilde bestellen ... dat hij het geen 3 maanden uit zou houden , rij er nu toch bijna twee en half jaar met veel plezier op en heeft me niet 1 keer in de steek gelaten , oke deze brommer word dan wel elke 2000 km een service beurt gedaan .. dus ik zit nu bijna op de 6000 en hij heeft hem net weer gehad..
maar ik ben helaas kleiner dan 1,80 dus deze zal dus te groot zijn maar verder is het wel een mooie fiets

maar ik blijf toch bij de Muscle :-) :worshippy:
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Lexmoto Hunter 50

Bericht#4 » 17 apr 2019, 21:49

Je moet je bedenken dat een Caferacer al heel goedkoop is voor een schakelbrommer/motor. En de lexmoto kost dan maar 2/3 (in het geval van de cr base) of 1/2 (in het geval van de luxury)
0 x

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Lexmoto Hunter 50

Bericht#5 » 17 apr 2019, 22:11

FTrotsenburg schreef:Je moet je bedenken dat een Caferacer al heel goedkoop is voor een schakelbrommer/motor. En de lexmoto kost dan maar 2/3 (in het geval van de cr base) of 1/2 (in het geval van de luxury)


ja de CR is inderdaad erg goed koop , als ik nu de muscle gaat kopen kost me dat gewoon 1000 euro meer tegen over de Raw50

want ik ga straks 2400 al in betalen voor de muscle
en dan is het nog het zelfde merk brommer ook nog , maar goed daar zal de kwaliteit ook wel naar zijn , en ik vind ze van de CR al goed
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Reyn
R.I.P. In Memoriam
Berichten: 768

Re: Lexmoto Hunter 50

Bericht#6 » 17 apr 2019, 22:13

Moet zeggen dat vooral de rode er gaaf uitziet.
0 x
Sym Symphony ST 2018 euro4
Extra's: half hoog windscherm, 39l topkoffer, extra remlicht onder koffer, heidenau K66 banden

Dagrecord: 336 km

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Lexmoto Hunter 50

Bericht#7 » 17 apr 2019, 22:27

Reyn schreef:Moet zeggen dat vooral de rode er gaaf uitziet.


de Lexmoto Aspire 50 is ook erg mooi

https://www.whateverwheels.co.uk/m3b2s3 ... re-50-2019
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Woensel180cc

Re: Lexmoto Hunter 50

Bericht#8 » 05 mei 2019, 20:11

Lijkt wel op zo'n ding waar al die aziaten zonder helm op rijden in Thailand enzo, ik zeg skip.
1 x

Gebruikersavatar
Stoney3K
Berichten: 265

Re: Lexmoto Hunter 50

Bericht#9 » 11 jun 2019, 11:30

Is deze niet hetzelfde als de AGM Strada? Dat is ook zo'n naked sportfiets met een 50cc er onder.
0 x

Gebruikersavatar
Janvb
Berichten: 1650

Re: Lexmoto Hunter 50

Bericht#10 » 12 jun 2019, 12:20

Ondertussen bij de familievB in de garage...

Afbeelding
1 x

Social Media

   

Terug naar “Alles over 50cc Schakelbrommers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer