Fiets naar bromfiets

Gebruikersavatar
Boskabouter
Berichten: 127

Fiets naar bromfiets

Bericht#1 » 14 mei 2019, 11:12

Vond dit op YouTube. Heel mooi maar dit mag in Nederland natuurlijk alleen op eigen terrein.



1 x
Groeten Paul
Don't Panic and Carry a Towel The Hitchhiker's Guide to the Galaxy

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: Fiets naar bromfiets

Bericht#2 » 14 mei 2019, 19:48

Ik ken dat YouTube kanaal en heeft wel meerdere interessante zaken toch is de eerste motor en brommer eigenlijk zo ontstaan. Tegenwoordig voor de scooters is er de cvt versnelling/schakel en automatisch en voor de caferacers een versnelling bak en handmatig bediend. En dan bedoel ik met de voet, met de hand is een beetje lastig :rlol:.
0 x

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Fiets naar bromfiets

Bericht#3 » 14 mei 2019, 20:37

Micha schreef:Ik ken dat YouTube kanaal en heeft wel meerdere interessante zaken toch is de eerste motor en brommer eigenlijk zo ontstaan. Tegenwoordig voor de scooters is er de cvt versnelling/schakel en automatisch en voor de caferacers een versnelling bak en handmatig bediend. En dan bedoel ik met de voet, met de hand is een beetje lastig :rlol:.


kan wel kijk maar naar de kikker 5150 die heeft handgeschakeld en hoeft dus niet lastig te zijn

zie dobbelsteen

Afbeeldingsbi near me
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: Fiets naar bromfiets

Bericht#4 » 14 mei 2019, 20:56

Ik had het over een "voetschakelaar" met de hand bedienen is een beetje lastig. En ja ik weet dat je motoren met handbediening hebt. Ikke niet uit eitje komen :crazy:
0 x

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: Fiets naar bromfiets

Bericht#5 » 14 mei 2019, 21:58

Wel leuk op zich, maar dat betekent wel dat je met 1 hand moet gasgeven en koppelen tegelijk?
0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: Fiets naar bromfiets

Bericht#6 » 14 mei 2019, 22:39

stoyanov schreef:Wel leuk op zich, maar dat betekent wel dat je met 1 hand moet gasgeven en koppelen tegelijk?

Nee die Kicker is semi-automaat.
Dus geen koppeling.
0 x

Social Media

   

Terug naar “Café de Slappe Klets”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer