Niksnut stelt zich voor

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen. Prettig kennis te maken!
Gebruikersavatar
Doolsmurf
Berichten: 116

Re: Niksnut stelt zich voor

Bericht#31 » 11 okt 2019, 19:54

Ja jullie hebben gelijk. Ik ben er ook mee gestopt.

Maar van de zomer was ik vaak op zonnige zomeravonden nog even aan het rondrijden en ik wilde zo graag voor de familie thuis mijn geluks gevoel overbrengen, dat ik ervaarde bij het rijden op nagenoeg lege wegen en fietspaden hier in de polder, terwijl de zon bezig was langzaam onder te gaan. Het was zo mooi

In de fotografie heet dat geloof ik ‘het gouden uur’.

Maar zoals gezegd, geen halsbrekende toeren meer van mij op de scooter om een smartphone filmpje te maken.

Niksnut gaat het gelukkig verstandiger aanpakken :)
Laatst gewijzigd door Doolsmurf op 11 okt 2019, 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
2 x

Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 188

Re: Niksnut stelt zich voor

Bericht#32 » 12 okt 2019, 20:36

nog ff een (ongeplande) update.
vanmiddag met de schuur opruimen , brak ik mijn linker spiegel. zwaar de pest in . moest toch vervangen worden want in Amsterdam zonder spiegels is mij te link. . lokale scooterwinkel en goede kennis van me had een setje gebruikte spiegels die me wel mooi leken want op een chrome brommert horen chrome spiegel. zijn tevens mooier van vorm en een stuk lager. ok , op een caferacer horen eigenlijk bar-end spiegels maar dit vind ik ook niet verkeerd.

de oude hoge ronde zwarte spiegels

Afbeelding

de chrome

Afbeelding

Afbeelding
3 x

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: Niksnut stelt zich voor

Bericht#33 » 12 okt 2019, 20:58

Dat zijn mooie spiegels...staan prima op je caferacer!
1 x

Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 188

Re: Niksnut stelt zich voor

Bericht#34 » 13 okt 2019, 21:13

vandaag moest ik ff op pad dus mooi moment om de camera te testen. helaas leun ik meer voorover dan ik dacht en is een groot deel van de beelden een blik op mijn teller en t asvalt vlak voor me :rlol: :yahoo:
camera stond al zo ver als mogelijk achterover en had het plastic beugeltje al aangepast. maar t was nog niet genoeg.
dus eenmaal thuis weer aan het MacGyveren geslagen . voor de jeugd onder ons, google t maar.

zelf een verlenging gemaakt zodat de camera verder achterover kan. het moet nu goed gaan dus t volgende toer filmpie zal een stuk leuker worden.

dit is wat er nog overbleef van 1,5 uur film.
rond 1:00 min ff stukkie volgas en na 1:30 wordt het wat beter , dan ook een paar stukkies met de crouse controle



foto's van het hulp stukkie

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
4 x

Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 188

Re: Niksnut stelt zich voor

Bericht#35 » 17 okt 2019, 23:10

nog een update


Afbeelding
1 x

Gebruikersavatar
Rop69
Berichten: 38

Re: Niksnut stelt zich voor

Bericht#36 » 18 okt 2019, 11:46

Kijk de cdi ingebouwd met afstandsbediening voor begrenzing. Heb ik ook. Rijd ie net wat lekkerder mee met het verkeer
0 x

Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 188

Re: Niksnut stelt zich voor

Bericht#37 » 18 okt 2019, 12:41

met 54 kmh cdi reed hij gewoon te hard ( 72 kmh op de teller). staat nu weer wok veilig afgesteld en als ik een keer een toertje door de polders doe kan het wat vlotter, meer wil ik niet . nog steeds als eerste weg bij stoplicht :schater:

ja , het is illegaal , maar rijdt super lekker :thumbsup:
0 x

Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 188

Re: Niksnut stelt zich voor

Bericht#38 » 27 sep 2020, 19:33

met de nattigheid op komst besloten weer eens flink te investeren en een complete set Heidenau k66 banden besteld. hopelijk woensdag binnen en eind van de week ff er op leggen met nieuwe binnenbanden .

ben t zat om bij nat wegdek te rijden alsof er ijs ligt :lol2:

zal mij benieuwen of ze echt zo goed zijn als er altijd gezegd wordt :schater: :schater:
2 x

Gebruikersavatar
Retrodriver68
Berichten: 51

Re: Niksnut stelt zich voor

Bericht#39 » 27 sep 2020, 20:11

Welkom Peter en succes met de caferacer
0 x

Gebruikersavatar
boukeent
Berichten: 431

Re: Niksnut stelt zich voor

Bericht#40 » 28 sep 2020, 19:13

indien mijn heidenau afzijn ga ik michelin city grip regenbanden bekijken. een collega heeft die op zijn neos liggen en hij zegt zowel regen als droog super grip.

Bouke
0 x
kymco xtown 300i, 2018
sym joymax z 300i, 2019
mash dirt track 650, 2019

Social Media

   

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer