tomosje schreef:Jep denk.iedereen wel.hier.
Maar toch he ik vraag me dan serieus af of een bromscooter dan echt is waar je op wil rijden of omdat je er op.moet rijden!
( om welke reden dan ook voor er weer gezeur over komt)
Ik zie het iets vlotter laten zijn.vam.je scooter ook als voordeel zeg maar zonder in wok waarde s te komen
Simpel weg omdat we tussen de auto s rijden en.je anders een rollend opstakel.bent ook verbruik en levensduur komt het ten goede
maar de geschatte top van.jou zwarte pareltje
Is denk.ik niet meer van deze tijd
Maar das mijn.persoonlijke mening.
Dan zou je eigenlijk.motor moeten gaan rijden
Voor het grootste deel ben ik het absoluut met je eens Roelf, de top is voor mij niet het doel geweest, soms wel mooi meegenomen voor in de polder. In de stad rijd ik nu op kwart gas gewoon rond de 50 op de weg, op fietspad rijd ik niet eens 50.
Het is ook idd moeten rijden op een brommer ivm financiële plaatje en vanwege mijn medicijnen die ik helaas moet slikken zit een motorrijbewijs er niet in.
Verder heb ik hier gelukkig weinig last van rollerbanken.
Het doel bij elke scooter is bij mij ook gewoon geweest een leuke acceleratie en een blok wat goed loopt en blijft lopen en zonder begrenzing loopt het blok gewoon beter en blijft het mi langer heel.
Deze ontgrensde tweetakt, ik noem het nog steeds niet opvoeren, geeft wel weer met elke rit een grote glimlach op het gezicht en dat is waar we het allemaal voor doen.