Oldy schreef:Marco_61 schreef:Amendoim schreef:Maar ik zie dus dat een jet14 slechts 1 lamp tegelijk heeft branden. Vandaar dus ook dat je H1 lampen hebt in plaats van H4.
Kan je dat laten ombouwen zodat je zeg maar 2 koplampen altijd tegelijk aan hebt (aan de kant van de schakelaar, doorlussen) en dan H4 LED lampen (hoog/laag) in beide kunt gebruiken?
Ja, dat kan. De motoruitvoering heeft dat namelijk. Daar heb je alle twee de koplampen branden.
Gr, Marco.
Ik vraag me af of het technisch goed gaat op de lange duur. Motor/brommer uitvoering zijn de standaard lampen al terug gebracht naar 35Watt (Auto is 55/60Watt) Wanneer je 2 koplampen gaat aansluiten dan heb 70 Watt en dat betekent ca 6 Ampère door de draad die eigenlijk berekend is voor 5 Ampère. Dit zal ook denk ik problemen geven voor de lichtspoel of de accu daar deze meer belast wordt dan berekend. Dit geldt natuurlijk niet wanneer je een uurtje rijd maar kan me voorstellen dat een lange tour wel problemen gaat geven op den duur
Ik heb op joep tjoep reviews gezien van de jet 14 motor uitvoering, en die hadden allemaal dubbel dimlicht. Dus het kan wel. Natuurlijk kan het ook zijn dat daar andere bekabeling inzit, en een andere lichtspoel dan in de 50cc uitvoering.
Gr, Marco.