Telefoonhouder

Gebruikersavatar
BadWeather
Berichten: 781

Telefoonhouder

Bericht#1 » 02 jun 2019, 20:07

Soms komt alles in 1 keer samen: ik was al op zoek naar een houder voor mijn telefoon (zat te denken aan een hoesje op de tank, maar wil geen krassen). Vandeweek van @ravw geleerd wat een Ram Mount is, en na wat gegoogle erachter komen dat er een dealer in de straat zit.

Dus gister deze Ram Mount set gekocht:

Afbeelding

Na wat klooien gistermiddag met de meegeleverde beugelset, en foto's hier op het forum zoeken erachter komen dat achterop de kleine brochure een link naar een handleiding staat.

Afbeelding

Dat verklaarde een hoop. Vanochtend de originele m8 bouten eruit (1 voor 1 en tussendoor de juiste meegeleverde bout uitzoeken) en alles weer gemonteerd. 10 minuten werk, je hebt wel een inbus #4 nodig ipv de meegeleverde #3.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna een test van 15Km, met een GPS snelheidsmeter, nu nog andere apps zoeken. Tips zijn welkom.

Plus en min:

+ eenvoudig te installeren met standaard gereedschap.
+ grip
+ vermindert trilling, spiegels trillen meer.
+ eenvoudig af te stellen of helemaal demonteren.

- prijs (61,- x grip voor phablets, 6 cm tussenstuk en mount).
- best aanwezig/groot naast je spiegel.

En op dat laatste punt aansluitend: ik merkte vrijwel direct dat mijn aandacht naar de telefoon ging. Met een tasje of magneethoesje van 10 euro op de tank had ik al op een bumper gezeten.
1 x
Skyteam Classic 50
Skyteam Scrambler 50
AGM Devil The resurrection of Lucifer
Skyteam Monkey Skyteam / Jincheng Monkey
Zhenhua Dax
Super Motor Company Super 50
Skyteam PBR

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Telefoonhouder

Bericht#2 » 02 jun 2019, 22:21

BadWeather schreef:
En op dat laatste punt aansluitend: ik merkte vrijwel direct dat mijn aandacht naar de telefoon ging. Met een tasje of magneethoesje van 10 euro op de tank had ik al op een bumper gezeten.


Dat is ook en van de redenen dat ik hem vaak gewoon in mijn zak heb zitten , en ik gebruikt de Ram mount eigenlijk alleen om te filmen
soms als ik staat te wachten even een muziekje aan en voor de rest niets eigenlijk , bij het filmen zet ik ook het scherm zwart

maar het is een goed ding hoor en zo als je schreef makkelijk er op te zetten
en je heb weer een leuk speeltje er bij , trouwens ook een voordeel als je alleen met die Kogel rijd dus zonder die houder gebruik ik hem als kapstok of tassen hanger of mijn helm er aan op hangen als ik even mijn handen vrij wil hebben :schater:

dus deze bedoel ik

Afbeelding
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
BadWeather
Berichten: 781

Re: Telefoonhouder

Bericht#3 » 07 jun 2019, 16:39

Wat betreft een goede app kan ik Yamaha MyRide aanbevelen. Gratis, met live Google Maps erin, live kilometerteller en tripmeter, en achteraf nog wat leuke statistieken zoals topsnelheid, maximale hellingshoek en hoogteverschil.

Afbeelding
0 x
Skyteam Classic 50
Skyteam Scrambler 50
AGM Devil The resurrection of Lucifer
Skyteam Monkey Skyteam / Jincheng Monkey
Zhenhua Dax
Super Motor Company Super 50
Skyteam PBR

Gebruikersavatar
Hans52
Berichten: 206

Re: Telefoonhouder

Bericht#4 » 07 jun 2019, 21:23

Ik heb voor de tom tom vio gekozen, telefoon in je jaszak, schermpje op de muscle :lol:
1 x
:saufen: Nobody is perfect,........ My name is....

Gebruikersavatar
Loyd
Berichten: 99

Re: Telefoonhouder

Bericht#5 » 08 jun 2019, 08:14

BadWeather schreef:Wat betreft een goede app kan ik Yamaha MyRide aanbevelen. Gratis, met live Google Maps erin, live kilometerteller en tripmeter, en achteraf nog wat leuke statistieken zoals topsnelheid, maximale hellingshoek en hoogteverschil.

Afbeelding


Bedankt voor de tip; erg leuke app!
1 x
Sym Fiddle 3 2019 bromscooter

MANOSLIBRES

Re: Telefoonhouder

Bericht#6 » 10 feb 2020, 22:04

Mooie houder van Ram Mount maar niet geschikt voor scooter volgens mij?

De telefoonhouders van MANOS LIBRES zijn daarin tegen wel geschikt voor scooters (montage op spiegel of windscherm).
0 x

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Telefoonhouder

Bericht#7 » 10 feb 2020, 22:25

Als je dan toch reclame gaat maken op een forum voor je eigen bedrijf. Ze dan niet je bedrijfsnaam in koeienletters in je gebruikersnaam! :schater:
5 x

Gebruikersavatar
henkhouet
Voormalig STN Lid
Berichten: 1252

Re: Telefoonhouder

Bericht#8 » 10 feb 2020, 23:06

Inderdaad, het is niet echt netjes om hier reclame te maken voor jezelf, terwijl je niet eens de moeite neemt om jezelf voor te stellen.
Duidelijk niet de intenties van onze club onderschrijven, maar alleen proberen om geldelijk gewin te halen.

Henk
3 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Telefoonhouder

Bericht#9 » 11 feb 2020, 00:23

MANOSLIBRES schreef:Mooie houder van Ram Mount maar niet geschikt voor scooter volgens mij?

De telefoonhouders van MANOS LIBRES zijn daarin tegen wel geschikt voor scooters (montage op spiegel of windscherm).


Het account van "Vrije Handen" is vooralsnog op slot gezet vanwege ongewenste sluikreclame, zoals ook vermeld in de Forumregels die men accepteert bij het aanmelden bij het Forum.

Heel erg flauw van Manos Libres.

Zij kunnen zich melden bij het bestuur als ze hun account weer geactiveerd willen hebben.
1 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Telefoonhouder

Bericht#10 » 11 feb 2020, 00:31

MANOS LIBRES

KVK 74186132
Vestigingsnr. 000042164192
Straat van Corsica 227
3825VB
Amersfoort

74186132 0000 000042164192 MANOS LIBRES Detailhandel via internet in vrijetijdsartikelen http://www.manos-libres.nl Eenmanszaak Webwinkel telecom-producten.

Zo te zien import van de laagste China kwaliteit, verkocht als zogenaamd kwaliteitsproduct. Garantie tot aan de brievenbus.

Op FaceBook kun je zelfs een review achterlaten :

https://www.facebook.com/pg/MANOSLIBRES ... e_internal

Deze persoon wil blijkbaar graag aandacht dus dat heb ik dan maar gedaan...
6 x

Social Media

   

Terug naar “Wat heb jij vandaag gekocht of gekregen voor je scooter (of jezelf)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron

Aanmelden  •  Registreer