welke moet ik nou kopen ?

TK E

Re: welke moet ik nou kopen ?

Bericht#11 » 17 apr 2015, 05:47

Ik zou zeggen kom naar de meeting as zondag en je kunt er genoeg uitproberen.......
Ik denk dat je er dan wel uitkomt......
TK E

O ja ik rij trouwens een People S.......en ook ik moest wennen aan het model.....
0 x

Gebruikersavatar
petje-r
Berichten: 32

Re: welke moet ik nou kopen ?

Bericht#12 » 17 apr 2015, 21:32

oke een New dink is voor mij dan de juiste keuze

nu zag ik een scooter op marktplaats .

een witte '' is echt mijn kleur ''

http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr

even knippen en plakken .. maar ik heb de beste meneer gevraagd wat zijn minimum prijs is .
230 euro
en dat zie ik wel zitten maar wat vinden jullie .
is er al iemand wezen kijken ?
is dat wat ?

;)
0 x
I will live my life by the 1/4 mile

Gebruikersavatar
petje-r
Berichten: 32

Re: welke moet ik nou kopen ?

Bericht#13 » 17 apr 2015, 21:35

en vanuit almere moet ik naar ?
want momenteel ben ik vervoerloos
dus een meeting lijkt me leuk maar en ik ben druk zondag met de tuin hahah
en geen vervoer . maar ik snap wat je bedoelt TKE . testen is het beste
0 x
I will live my life by the 1/4 mile

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: welke moet ik nou kopen ?

Bericht#14 » 17 apr 2015, 23:35

petje-r schreef:even knippen en plakken .. maar ik heb de beste meneer gevraagd wat zijn minimum prijs is .
230 euro
en dat zie ik wel zitten maar wat vinden jullie .
is er al iemand wezen kijken ?
is dat wat ?

;)

Voor €230,- een scooter kopen?
Ik gok op megaveel kilometers en enorm afgeragd!
Om daar nog mee te gaan rijden moet je kennis van zaken hebben en de scooter zelf kunnen opknappen en het blok kunnen reviseren.
Kun of wil je dat niet, zou ik een andere kopen!
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: welke moet ik nou kopen ?

Bericht#15 » 18 apr 2015, 01:09

Vind de prijs ook wel erg verdacht.

Kan alleen maar zeggen ... wees voorzichtig. Voor zo'n laag bedrag kan men geen goeie scooter kopen. Daar speelt veel meer.

Succes

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
verhoeven
Berichten: 529

Re: welke moet ik nou kopen ?

Bericht#16 » 18 apr 2015, 06:21

ik denk ook dat het persoon verschillend is, ik heb zelf op diverse scooters wel gereden. en kymco vind ik wel zoizo het beste als het gaat om qualiteit. maar voor korte mensen is bijvoobeerd de agitelly fijn, en mensen die wat langer zijn, kan de newdink prettiger zitten.

maar zelf vind ik de kymco new-dink het lekkerst, alleen heb nu een kymco like, al rijd die ook heerlijk.

maar je kan vragen bij je dealler of je een proefrontje mag rijden, dat doe ik vaak, en vaak mag dat wel.
0 x
ik ben een echte kilometer vreter van de weg, met me scooter.

me hoogste dag record is nu 412 kilometers. gehaald op 17 mei 2014

:arrow: rij gemiddeld 20.000 kilometer in een jaar. :geek:

Gebruikersavatar
Wanda
Voormalig STN Lid
Berichten: 466

Re: welke moet ik nou kopen ?

Bericht#17 » 18 apr 2015, 07:33

Hallo,

Wat iemand van een scooter vindt is een persoonlijk.
ik zou de scooter op mp laten staan. (witte nieuw dink)
Er staat niet voor niets bij voor onderdelen.
Ik zou zelf voor een 2de hands scoot niet naar de kleur kijken.
Kleur vindt ik bijzaak.
Belang is dat hij goed is.
Succes met zoeken.

Groet Wanda
0 x
Afbeelding Afbeelding

Have a nice day

Wanda

Gebruikersavatar
HaagseTweet
Berichten: 1578

Re: welke moet ik nou kopen ?

Bericht#18 » 18 apr 2015, 09:28

Zelf heb ik voordat ik mijn huidige nieuw heb gekocht 2x een scooter van MP gehaald voor hetzelfde bedrag namelijk 250 euro. Op beide een jaar rondgereden en toch behoorlijk wat kilometers gemaakt, echter beide niet zonder problemen (resp Peug SV50 en een Kymco Filly50)

Hou er wel rekening mee dat voor dit soort bedragen je echt wel een scooter koopt die op zijn laatste loodjes loopt. Mijne zijn beide ongeveer een jaar meegegaan en gedurende dat jaar moet je zeker rekening houden met extra kosten omdat er gegarandeerd dingen kapot zijn of kapot gaan. Scheelt natuurlijk wel als je zelf handig bent en waarvoor je de scooter gebruikt. Mijne is echt mijn enige vervoer en nodig voor werk en dan is een stukje betrouwbaarheid toch wel erg fijn, zeker omdat ik geen zelfklusser ben.

Niemand kan in je portemonnee kijken maar als je even doorrekent kan een iets duurdere kopen je op termijn een hoop geld schelen.
0 x
Nu: Honda CBR1000F 1992
Voorheen:Peugeot Tweet 2015 R.I.P, Kymco Filly 50, Peugeot SV50, Honda SFX50 2-takt + Kawasaki ZZR-600

Gebruikersavatar
De Stofzuiger
STN Tourbuffel
Berichten: 1280
Contacteer:

Re: welke moet ik nou kopen ?

Bericht#19 » 18 apr 2015, 09:53

Een Kymco New Dink voor 230 euro is verdacht laag,een 2e hands in redelijke staat koop je voor rond de 700 a 800 euro vanaf bouwjaar 2007
Geef iets meer geld uit,en koop een exemplaar met de modificatie,s aan voor en achterspatbord,dat scheelt je een schone accubak en bedrading achter,en ook voor blijft de bedrading en onderkant van het dashboard langer schoon
0 x
Welcome to the rest of your life

Afbeelding

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: welke moet ik nou kopen ?

Bericht#20 » 18 apr 2015, 11:24

zo ik denk dat ik je keuze wat gemakkelijker kan maken heb je nog nooit op een grand dink of g dink gereden de new dink kopen
waarom? omdat wij allemaal zo een beetje alles vergelijken met de grand dink die we allemaal gehad en gereden hebben of nog rijden zoals ik.
ik heb 2 new dinks gehad en moet gewoon concluderen dat die fijner rijdt dan de grand dink o,a omdat hij een betre geometrie heeft dan de grand dink.
stuurd lichter heeft een zeer fijne viertakt echter is zijn roem een beetje bedorven voor mij omdat ik destijds zeer veel problemen heb gehad met die scooters
ook de g dink gehad en die rijdt fijn echter zit je daar meer als op een chopper wat mijn armen erg onprettig vonden.
verbruik voor een teewtakt helemaal top ritje s met een gemiddelde van een op 39 waren redelijk gemakkelijk te halen.
je kan voor het geld dat je met een viertakt new dink in je broekzak houdt ter vergelijking met een nieuwe grand dink g dink of citystar het zadel aanpassen zoals je wil..
mocht ik ooit een niewe scooter kopen wat bij mij wel eens gebeurd word dit de new dink als ik de kueze nu moet maken.\
roelf
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “STN Test Corner”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer