Grand Dink Enduro

Eric L

Re: Grand Dink Enduro

Bericht#61 » 30 apr 2015, 23:13

@Amendoim
De 25ste ben ik zeker thuis. :D
0 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Grand Dink Enduro

Bericht#62 » 30 apr 2015, 23:23

hanskleij schreef:Gewoon SUPER VET.


WD40, Hans, WD40....

En thanx :-)
0 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Grand Dink Enduro

Bericht#63 » 30 apr 2015, 23:28

@Siep : uiteraard doet de toerenteller het ook.... echt alles doet het. Moet alleen het klokje nog op tijd zetten... En de kleuren die ik heb, zijn : Titanium Zilver, Champagne Gold, Dark Gold en ik hád Candy Apple Red maar die is verkocht aan Bart (Dutch). Het bouwen van de andere scoots kun je ook lezen als je onderaan in mijn "handtekening" op de links ervan klikt. En de kleur en uitvoering van de volgende die eraan komt eind dit jaar.... dát houden we nog geheim :-P

@Delight : thanx Arno :-) Ach ja, helaas mocht het geen echt bladgoud zijn.... is niet zo duur als je denkt maar mag wettelijk niet want dat spiegelt teveel.

@Eric L : is goed, zou moeten lukken ! We hebben er t.z.t. nog nader contact over.
0 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Grand Dink Enduro

Bericht#64 » 30 apr 2015, 23:58

Nothing like the real thing....

Aan het eind van de middag belde mijn monteur dat ze klaar was. Cees was druk bezig maar opeens een stuk minder toen ik hem dat vertelde :-P. En hij kwam er meteen aan :-D.

Alleen had ik nog één geintje in petto. Iemand, en ik zal geen namen noemen omdat het Cees is, heeft een pestpokke hekel aan Volvo's. Weet je nog dat ik zei dat ik de nieuwe claxon had opgehaald bij een goede relatie die een Volvo garage heeft ? Welnu... ik had ook iets anders meegenomen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Meneer was duidelijk onaangenaam verrast maar ik kon het niet laten :-D En ja, ze zaten aan beide kanten :-P

Die hebben we dus maar weer snel vervangen door de echte GRANDDINK logo's en dat ziet er toch heel mooi uit allemaal...

Ja, ze moet nog wel gepoetst worden, voornamelijk de velgen zitten vol stof en vuil en overal zitten nog wat vlekken en vegen maar dat komt wel.

Vooralsnog is ze in deze uitvoering zo goed als klaar nu op enkele details, voornamelijk cosmetisch na. En verder heb ik nu weinig meer te vertellen dus ik laat de foto's voor zichzelf spreken....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

He is one happy bad-ass modderfokker :-P

Nu eerst lekker gaan touren naar Drenthe en in de komende dagen en weken zullen de laatste dingen nog worden aangepast en aangepakt. Zodra daar weer wat gedaan is op dat gebied, zal ik jullie verder berichten en foto's plaatsen.

Er is maar één club die een Gold Dink heeft, en dat zijn wij. En ook al zou iemand anders er ook één maken : wij zijn het origineel en de eerste (afgezien van uiteraard de beste :-) ). Dat kunnen ze ons nooit meer afpakken. STN !
Laatst gewijzigd door Amendoim op 01 mei 2015, 01:16, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Edwin de Eerste

Re: Grand Dink Enduro

Bericht#65 » 01 mei 2015, 00:38

Ziet er verdomd goed uit man.Ik heb diepe respect voor jou om dit zo gedaan zien te krijgen.Die kleur misstaat mijn scooter zeker niet,anders had het Goldstar ipv Elystar geheten ;)

Grtz E1
0 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Grand Dink Enduro

Bericht#66 » 01 mei 2015, 01:12

Dank je Edwin maar ondanks het feit dat dit allemaal wel mijn idee was, gaat alle eer van het bouwen naar mijn monteur. The design is mine (hé, dat rijmt :-) ) maar verder qua fysieke werkzaamheden heb ik niet veel gedaan. Mijn monteur gaat nu ook eerst even twee weken plat en uitrusten want hij is kapot van deze (haast-) klus, en terecht. Zelf kan ik niet voldoende woorden van waardering vinden voor al het werk dat hij heeft gedaan.

En jouw Peugje.... kom maar op :-) Doen we in een weekend en dan ben je ook een Golden Boy :-)
0 x

Gebruikersavatar
Wanda
Voormalig STN Lid
Berichten: 466

Re: Grand Dink Enduro

Bericht#67 » 01 mei 2015, 07:45

Wow Edwin,
je had niets te veel gezegd.
Wat gaaf man.
Iedere hobby kost geld man.
jij kan het blijven rollen. ..................

Groet Wanda
0 x
Afbeelding Afbeelding

Have a nice day

Wanda

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Grand Dink Enduro

Bericht#68 » 01 mei 2015, 08:34

Ik doe mijn best om de economie te blijven stimuleren, Wanda :-) Gelukkig ben ik nog in de positie om dit soort dingen te kunnen doen. Maar daar werk ik dan wel 7 dagen per week voor. Alles is een keuze. En ik heb tenslotte maar één hobby :-)

En dankjewel dat je het mooi vindt :-)
0 x

Gebruikersavatar
kuya
STN Tourbuffel
Berichten: 1912

Re: Grand Dink Enduro

Bericht#69 » 01 mei 2015, 08:37

Ja Edwin je mag verdomd zeker wel zeggen dat het een geslaagd project is geworden wand de Pandorra kom echt naar voren eerst zie je de pandorra dan de berijder gaaf gedaan. ;)
Pandorra is een sprookjes scooter onder de scooters. 8-)
Gr Kuya.
0 x
Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Grand Dink Enduro

Bericht#70 » 01 mei 2015, 09:02

Het is een unieke kleur geworden. Opvallend, apart en mooi.

Knap stukje werk.

Complimenten

Mtvrgrt kees
0 x

Social Media

   

Terug naar “Uiterlijke Aanpassingen & Accessoires voor je Scooter.”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten

Aanmelden  •  Registreer