Vriendelijke agenten, ze bestaan

Gebruikersavatar
Roel
Berichten: 630
Contacteer:

Vriendelijke agenten, ze bestaan

Bericht#1 » 14 mar 2019, 20:57

Vandaag met die klote regen van Oss naar Veghel gereden. Rijdt er een politieauto vanaf Oss achter me aan. Ik was in gedachten verzonken dus lette niet op mijn snelheid, laten ze me in Nistelrode stoppen.
Ik reed volgens hen 60 km per uur over het fietspad en mijn uitlaat is kapot. Hoeven ze alleen mijn rijbewijs te zien en vragen ze netjes of ik de volgende keer wat beter op mijn snelheid wil letten.
:sct1: :thumbsup:
3 x
Langste rit op 1 dag 310 km

Huidige scooter:
Sym fiddle 3 02-07-2020 nieuwe

Eerdere scooters:
Peugeot elystar
Peugeot kisbee sportsline
Kymco New Dink 2013 zwart (black Betty)
Kymco Grand Dink 2008 champagne (Klara)(helaas ongeluk gehad)
Yamaha Neo's
Kymco Grand Dink 2008 antraciet
Peugeot buxy rs
Kymco k12
Peugeot tkr
Tomos

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Vriendelijke agenten, ze bestaan

Bericht#2 » 14 mar 2019, 21:05

ach als je gewoon netjes rijd en niet al te gek doet kom je er vaak wel met een waarschuwing van af
en blijf beleeft en laat de agent het woord doen
1 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Lorenzo

Re: Vriendelijke agenten, ze bestaan

Bericht#3 » 14 mar 2019, 21:09

Ik denk als ze een jonge jongen met een scooter voorbij zien rijden met een roof boxer helmpie op
dat je dan al de sjaak bent ze moeten altijd jongeren. mensen van boven de 30 zullen zij sneller waarschuwen.

En als ze mijn snelheid zien lul ik mij er toch niet uit helaas :P
0 x

Gebruikersavatar
Roel
Berichten: 630
Contacteer:

Re: Vriendelijke agenten, ze bestaan

Bericht#4 » 14 mar 2019, 21:16

Lorenzo schreef:Ik denk als ze een jonge jongen met een scooter voorbij zien rijden met een roof boxer helmpie op
dat je dan al de sjaak bent ze moeten altijd jongeren. mensen van boven de 30 zullen zij sneller waarschuwen.

En als ze mijn snelheid zien lul ik mij er toch niet uit helaas :P


Zal niet alleen door de leeftijd komen maar vooral door het gedrag van de jeugdigen.
Ik rijd zelf ongeveer 20 k per jaar zo niet meer en geef echt wel gas maar rem wel netjes af bij fietsers etc.
0 x
Langste rit op 1 dag 310 km

Huidige scooter:
Sym fiddle 3 02-07-2020 nieuwe

Eerdere scooters:
Peugeot elystar
Peugeot kisbee sportsline
Kymco New Dink 2013 zwart (black Betty)
Kymco Grand Dink 2008 champagne (Klara)(helaas ongeluk gehad)
Yamaha Neo's
Kymco Grand Dink 2008 antraciet
Peugeot buxy rs
Kymco k12
Peugeot tkr
Tomos

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Vriendelijke agenten, ze bestaan

Bericht#5 » 14 mar 2019, 22:59

Roel schreef:
Lorenzo schreef:Ik denk als ze een jonge jongen met een scooter voorbij zien rijden met een roof boxer helmpie op
dat je dan al de sjaak bent ze moeten altijd jongeren. mensen van boven de 30 zullen zij sneller waarschuwen.

En als ze mijn snelheid zien lul ik mij er toch niet uit helaas :P


Zal niet alleen door de leeftijd komen maar vooral door het gedrag van de jeugdigen.
Ik rijd zelf ongeveer 20 k per jaar zo niet meer en geef echt wel gas maar rem wel netjes af bij fietsers etc.



Zo doe ik het dus ook , goed kijken en aanpassen waar je kan even het gas er op en anders gewoon standje slaap modus
ik denk dat ik gemiddeld ook een snelheid in de stad behaald van 35 /40 km per uur .. maar er zijn zeker wel stukken waar ik de 60 wel aantikt
denk als het legaal was dat brommers harder mogen had ik op sommige stukken de 70 /80 ook wel aangetikt
vroeger was dit ook in mijn jeugd al standaard snelheid in de stad .... toen werd je vaak nog voorbij gereden omdat je brommer te standaard was ... :-) KS50 en de MB5 /8 vlogen je gewoon voorbij of als je stil stond :worshippy:
Nu zal ik deze snelheden ook niet zo snel meer als standaard rijden ivm met veel te veel verkeer en whatappende fietser en zo , dus het is nu gewoon veel te gevaarlijk om tussen die Smartphone zombies door te rijden met die snelheid
voor het je weet zit er weer een tussen je spaken gefrommeld , heb geen zin om de hele avond zo'n persoon tussen mijn spaken uit te gaan zitten halen, niet dat ik het jammer vind voor die persoon maar wel voor het werk wat me het weer kost om die persoon er tussen uit te halen, heb wel wat beters te doen met die tijd :rlol:
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Social Media

   

Terug naar “Café de Slappe Klets”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer