tomo tom of ben ik dom dom

martin66

tomo tom of ben ik dom dom

Bericht#1 » 16 apr 2019, 16:48

hoi
Omdat de vakantie tijd weer aanbreekt en ik wat wil gaan touren
effe in de tom tom gedoken
Ik kwam er dus achter dat hij best veel bijhoud hoeveel ik er mee gereden heb de hoogste snelheid
Ik heb dat dus nooit geweten \
ik weet waar ik de hoogste snelheid heb gehaald bergaf vorig jaar tijdens het weekend in iserlohn
Zo kom je nog eens ergens achter
Groet Martin
0 x

ravw

Re: tomo tom of ben ik dom dom

Bericht#2 » 16 apr 2019, 17:00

ja dat zijn leuke dingen heb ik met google maps ook wel , je kan helemaal terug kijken hoe en wanneer je gereden en waar :-)

maar die geeft geen snelheid aan wel de tijd ;-) , maar het zal minder gaan worden als de politie je tom tom gaat uitlezen of je ooit eens te snel heb gereden en daar op bekeuren :gunsmile:
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 84 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Roel
Contacteer:

Bericht#3 » 16 apr 2019, 17:46

ravw schreef:ja dat zijn leuke dingen heb ik met google maps ook wel , je kan helemaal terug kijken hoe en wanneer je gereden en waar :-)

maar die geeft geen snelheid aan wel de tijd ;-) , maar het zal minder gaan worden als de politie je tom tom gaat uitlezen of je ooit eens te snel heb gereden en daar op bekeuren :gunsmile:

Daar hebben ze geen permissie voor.
0 x
Langste rit op 1 dag 310 km

Huidige scooter:
Kymco New Dink 2013 zwart (black Betty)

Eerdere scooters:
Kymco Grand Dink 2008 champagne (helaas ongeluk gehad)
Yamaha Neo's
Kymco Grand Dink 2008 antraciet
Peugeot buxy rs
Kymco k12
Peugeot tkr
Tomos

ravw

Bericht#4 » 16 apr 2019, 17:53

Roel schreef:
ravw schreef:ja dat zijn leuke dingen heb ik met google maps ook wel , je kan helemaal terug kijken hoe en wanneer je gereden en waar :-)

Daar hebben ze geen permissie voor.

nog niet gelukkig :schater: anders had ik al heel wat spaar varkens leeg kunnen gooien :schater:
mist je er van uit gaat dan we maar 35/ 40 mogen rijden
0 x
Afbeelding

Micha

Bericht#5 » 16 apr 2019, 18:02

Even je gezonde verstand gebruiken, als je dat kreng koopt die stom stom in de grote stad en je gaat met de trein terug en je zit er intussen mee te spelen en je plaats dat op een brom en je wordt dan bekeurd omdat je hoogste snelheid in je stom stom 180 aangeeft hoe krom is dat dan?
Ja zo'n stom stom houd bepaalde gegevens vast maar of dat altijd even accuraat is mah daar valt nog wel een correctie op toe te passen.
Het is een hulpmiddel en niet een volgens de wet een controlerende onderdeel en of bepaald door de wet als dienstdoende accuraat naar waarheidsgevende bestraffings bepaler.
Dus gaarne geen slap gezever hier verder over.
0 x
It's me , not Mario.

stoyanov
STN Columnist

Bericht#6 » 17 apr 2019, 09:12

Russische toestanden van Es!
Want wat blijkt straks uit jouw hûishâhdboekie? Dat jij elluke dag toerneedos eet....
Dan komt de ME wel ff de trap op hoor...
Waah jij die van koop...al die toerneedossen...
2 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 240 KM
Gemiddeld verbruik: 1:45,4
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink (Droge fiets)
AfbeeldingThe Bronze Adonis

ravw

Bericht#7 » 17 apr 2019, 16:32

stoyanov schreef:

Russische toestanden van Es!
Want wat blijkt straks uit jouw hûishâhdboekie? Dat jij elluke dag toerneedos eet....
Dan komt de ME wel ff de trap op hoor...
Waah jij die van koop...al die toerneedossen...

hûishâhdboekie? ............
daar heb ik een hagsus voâh :schater:
laat die Wâhtuh maar kommuh ,ze kunnen een bakkie pleuâh krijge met Kano en dan moevuh :schater:
"kano want je moet toch wat hebben om te roeren"
1 x
Afbeelding

Social Media

Terug naar “Café de Slappe Klets”