Even voorstellen - Hanway RAW 50 uit Friesland

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen. Prettig kennis te maken!
peter stupers

Re: Even voorstellen - Hanway RAW 50 uit Friesland

Bericht#11 » 22 mei 2020, 14:11

De DB-killer eruit halen daar kan je ook nog wel eens op aangesproken worden, ik zou hem wel bij de brommer houden, kun je hem er eventueel onderweg weer inzetten en hoef je niet te gaan lopen.
Uitlaat is nu niet meer origineel omtrent het produceren van extra geluid.
0 x
Groeten Peter.

ravw

Bericht#12 » 23 mei 2020, 08:26

De heidenau k serie is goed als rubber, ik heb ze ook op mijn RAW 50 gehad
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

easy rider

Bericht#13 » 24 mei 2020, 21:02

Brute-Force schreef:Als je een goede en veilige investering wil doen ... laat een paar MERK Banden monteren ...

Iedereen zegt hier altijd dat de originele banden van de RAW 50 niet goed zijn, maar ik snap de hele heisa niet. Ik heb nu al 13.000 km gereden op de originele banden en ook door weer en wind en ben nog nooit onderuitgegaan, zelfs niet de keren dat ik zo schuin ging dat m'n voetsteunen de grond raakten of vorige winter toen het zo enorm hard waaide en regende dat ik constant 30 graden schuin tegen de wind in hing. Als je ze gewoon goed op spanning houdt is er volgens mij niks mis met de banden.

Misschien dat ik het verschil pas merk als ik een keer op andere banden rijd... verder rijdt mijn RAW 50 uit 2018 ook altijd stabiel, het enige dingetje is dat mijn voorwiel waarschijnlijk een keer een klap van een stoeprand ofzo heeft gehad, waardoor er een slag in de band zit (niet in de velg). Als ik langzamer ga voel ik het stuur helemaal schudden, maar ik kan bochten er nog heel schuin mee nemen. Wat is er eigenlijk zo slecht aan die banden vraag ik me af?
0 x

Social Media

Terug naar “Stel je even voor”