Piaggio New Liberty (S) Review topic

René K

Re: Piaggio New Liberty (S) Review topic

Bericht#671 » 09 nov 2019, 08:39

Leuk om te lezen en te volgen van weer een nieuwe Liberty, ik persoonlijk zou geen hele grote windscherm nemen.
Bij slecht weer en/of mist heeft men slecht zicht heb ik mij laten vertellen, een kleiner schermpje vind ik wel mooi staan bij
de Liberty.
0 x

wijo92

Bericht#672 » 11 nov 2019, 02:15

René K schreef:Leuk om te lezen en te volgen van weer een nieuwe Liberty, ik persoonlijk zou geen hele grote windscherm nemen.
Bij slecht weer en/of mist heeft men slecht zicht heb ik mij laten vertellen, een kleiner schermpje vind ik wel mooi staan bij
de Liberty.

Ja ik heb vandaag gemerkt dat de spiegels beslaan bij koud / licht mistig weer. Kan me voorstellen dat je hetzelfde effect krijgt op een windscherm, niet zo fijn.
0 x

René K

Bericht#673 » 11 nov 2019, 08:09

Ik heb een keer gezien dat een scooter rijder voor mij scheef op z'n scooter zat en naast aan de zij kant van het
hoge scherm keek tijdens het rijden bij miezerige regen, een bizar gezicht.
Bij mist en regen kan ik het vizier van m'n helm niet eens gebruiken, ook m'n bril moet ik dan af zetten maar gelukkig
ben ik niet slechtziend. Dus ik persoonlijk moet dan geen hoogscherm op m'n scooter hebben want ik rij op de 50cc scooter
in weer en wind.
0 x

Social Media

Terug naar “Mijn Scooter (Review)”